piątek, 31 marca 2017

Chia i moje zamówienie z Bioindyngo

Ostatnio zrobiła się moda na nasiona Chia. Mnie osobiście przekonała do nich mama. Kupiła je i opowiadała mi jakie mają właściwości. Stał się to mój ulubiony dodatek do jogurtów, kanapek i sałatek. Nasiona te mają dużo Omega-3, a ja jako osoba, mająca problem z jelitami powinnam robić wszystko, aby mi tego nie brakło. Teraz nasiona zamówiłam ze strony bioindygo.pl. O wiele bardziej opłaca się kupić całe kilo przez internet, niż w sklepie stacjonarnym.




Co robią dla nas nasiona Chia ?

obecność błonnika w nasionach chia powoduje, ze mają one właściwości oczyszczające organizm z toksyn


zawierają błonnik, który daje uczucie sytości, co powoduje, że je się mniej


dzięki zawartości kwasów tłuszczowych Omega-3 i Omega-6 poprawiają pracę mózgu, nastrój i koncentrację


dzięki zawartości leptyny poprawią przemianę materii


zawierają leptynę, która ma właściwości zwiększajace poziom energii


dzięki bogatej zawartości wapnia wzmocnią układ kostny




Jak je spożywać ?
Możemy jeść je osobono, jak i używać jako dodatek do musli, jogurtu, czy też do kanapek. Również fajnie smakuje jak dodamy ją do zupy, koktaji, a nawet do wypieku chleba. 

Gdy zalejemy ją ciepłą wodą mają konsystencję żelu, podobną do siemienia lnianego










Nasiona Chia - bioindygo.p


Co jeszcze wartościowego zamówiłam na bioindygo ? 

Niezawodny zamiennik masła, oleju i kremu do twarzy - olej kokosowy. 

Olej kokosowy - bioindygo


Ostatnio czuję się coraz bardziej nerwowa, matura coraz bliżej, więc muszę robić wszystko, aby się tylko nie rozkojarzyć.  Nie mogło więc zabraknąć melisy, na uspokojenie. 

Melisa - Bioindygo










Przyprawy do zup, sałatek, twarożku, na chlebek, sosów. 
- Pomidor z czosnkiem i bazylią - klik
- Pomidor z czarnuszką i czosnkiem niedźwiedzim - klik
- 18 ziół Ojca Mateusza - klik



Ostropest plamisty
Wspiera pracę wątroby. Jestem osobą, która bierze niestety na codzień tabletki, więc ostropest to strzał w dziesiątkę :)

Ostropest - klik








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy