poniedziałek, 31 października 2016

Co jest na moim telefonie ?

Hejka zapraszam Was dziś na post, w którym pokazuje Wam co mam w telefonie. Pewnie znacie te aplikacje, ale zapraszam kochani do zapoznania się :)

Chciałabym Wam pokazaćć mój nowy nabytek ! Piękną obudowę z http://www.etuo.pl/
Uwielbiam mieć nowe obudowy i mogłabym je ciągle kupować, a ten króliczek.. Od razu się w Nim zakochałam :) Obudowa doszła do mnie eksperowo - w jeden dzień. Obawiałam sie, że obudowa będzie za bardzo elastyczna, a idealnie wchodzi na telefon i się nie wygina :)

Obudowa: KLIK

Mój telefon ma 3 pulpity.
 Pierwszy- znajduje się w nim wyszukiwarka
Drugi-aplikacje, które były już w telefonie takie jak aparat, wiadomości, kalendarz itd 
Trzeci-Ściągnięte aplikacje z Appstory + Kalkulator i zdjęcia
W dolnym pasku na 2 i 3 pulpicie znajduje się m.in messenger

Drugi pulpit:


Trzeci:


1. Pierwszą aplikacją jest instagram! Dobrze wszystkim znany :) 


Instagram etuo.pl


Mój instagram :  nataliakaczmarekk


2. Viber
Coś podobnego do messengera, lecz nie trzeba mieć do tego facebooka. 
Są tam darmowe połączenia telefonicznie więc super !
W sam raz do komunikowania się z rodzinką :)




3. SuperMemo !
Mega super aplikacja do nauki słówek niemieckiego czy angielskiego.
Mam zamiar napisać o tej aplikacji osobny post :)


 




4.  Snapchat :)



Tak dodatkowo dodam, że na moim telefonie znajduje się mnóstwo zdjęć !
Kocham oglądać zdjęcia, a na telefonie mam te, które najbardziej lubię :)


12 komentarzy:

  1. Masz bardzo fajne euti! Z tych wyżej mam tylko instagrama.
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny case! :) ja lubię aplikacje Instagram, DressCloud, Shazam, Viber :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodki ten króliczek! <3 A telefon bez Instagrama to nie telefon :D
    Pozdrawiam cieplutko,
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2016/10/co-nowego-pazdziernik-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Obudowa jest urocza, króliczki jednak mają swój urok :)
    Bardzo ciekawie to wszystko przedstawiałas.
    Ja na tapecie mam swoje pociechy, a Lina ma rację co to za telefon jak nie ma instagrama ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Etui jest urocze. U mnie też znajduje się Snapchat i Instagram <3

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także instagrama posiadam obowiązkowo :D Jeszcze nigdy nie spotkałam się z postem aby ktoś pisał o tym co ma w swojej komórce XD oryginalnie :P
    Zapraszam do mnie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post ^^ Ja mam z miliard tych apek i miejsca prawie nie mam chyba też zostawię sobie tylko te najpotrzebniejsze ;)
    https://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te etui jest bardzo urocze <3 W porównaniu do mnie masz bardzo mało aplikacji. Fajny jest ten program do nauki języków, koniecznie będę chciała go pobrać!
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Etui jest bardzo kochane *,*
    Używam instagrama, shazam i snapa :D

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :*
    Gabrielle♦♣

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o aplikacji SUpermemo, ale chyba sobie ją ściągnę, bo fajna :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam kilka aplikacji które masz :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam sie w tym króliczku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy