piątek, 8 lipca 2016

Gotuj z Natalią. Tortilla z warzywami i serkiem feta

Szybko, prosto, tanio i przede wszystkim zdrowo ! :) 


TORTILLA Z WARZYWAMI I SERKIEM FETA





Ja do swojego dania zużyłam :
Wrapy (placki) do tortilli, Serek feta, Pomidor, Ogórek, Kukurydza, Sałata.



Tortille zrobiłam z sosem czosnkowym, do którego potrzebowałam :
Mały jogurt naturalny, 2/3 łyżki majonezu, 4/5 ząbki czosnku, zioła prowansalskie, sól i pieprz.


Przepis jest bardzo prosty. Możecie dodać składniki według waszego uznania :)


Na początku kroimy serek feta, ogórek i pomidor 


Następnie smarujemy wrapa sosem czosnkowym (możecie użyć innego sosu. np. firmowego)


No a teraz układamy na niej składniki. Ja zrobiłam to tak :






No i gotowe ! Teraz wystarczy zwinąć wrapa w tortille. Niestety nie udało mi się tego pokazać na zdjęciu, ale pokażę Wam na przykładzie z internetu :

                     

Teraz wbiłam wykałaczki aby się trzymało :)

SMACZNEGO :)




29 komentarzy:

  1. Aż zgłodniałam! :) Muszę zrobić takie cudo u siebie, także podkradam przepis! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na tortille! Ja do swojej zazwyczaj wkładam pomidora, ogórka, sałatę i gotowaną pierś z kurczaka - pychotka!

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, zrobiłam się głodna :) Wygląda apetycznie :) I pewnie świetnie smakuję ;) Na pewno skorzystam z przepisu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie robiłam tortilli, ale muszę przyznać, że wygląda to ciekawie ^^ Muszę sama spróbować zrobić ją w domu :)
    http://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda smakowicie :3 kiedyś będę musiała próbować ją zrobić :D
    Hmm... od samego patrzenia na zdjęcia można zgłodnieć! Czekam na kolejny super przepis!
    Hej, hej wszystkim! ��
    Zapraszam na baaardzo spóźnioną notkę... Niestety wyszło jak wyszło, ponieważ chyba mam pierwsze objawy sklerozy ����
    Tak czy inaczej mam nadzieję, że się spodoba ����
    [Oddaję kom!]

    http://idowhatilike726.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda smakowicie :3 kiedyś będę musiała próbować ją zrobić :D
    Hmm... od samego patrzenia na zdjęcia można zgłodnieć! Czekam na kolejny super przepis!

    http://idowhatilike726.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam trotille, i na samą myśl o niej zaburczało mi w brzuchu hahahh :D
    Świetny przepis na pewno skorzystam :D

    colorful-dreams9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście lubię torfille, ale nie przepadam na serem feta, zamieniłabym go na kurczaka i dodała ketchup - pyszności! Robiłam nieraz :) A może jednak kiedyś skuszę się na Twoją wersję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tortille to bardzo lubię jeść, ale z mięsem. Z warzywami nigdy nie próbowałam, może najwyższy czas żeby się przekonać do niej :) Twój przepis apetycznie wygląda i zapewne tak samo smakuje ^^
    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda pysznie, aż zgłodniałam :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł... Ja mam duży problem jeśli chodzi o gotowanie, bo nie mam do tego wgl talentu i męczy mnie to :D Aleee to jest tak fajne i proste, że nawet ja powinnam sobie poradzić *.* Aż dzisiaj na zakupach kupię wszystkie potrzebne składniki

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm... bardzo chętnie bym sobie zjadła, tylko nie lubię sosu czosnkowego.

    U mnie niedługo pierwszy post. (Być może dzisiaj)

    Only-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten obrazek z zawijaniem Tortilli jest mega uroczy. Prosty przepis, ale widać po zdjęciach, że było smaczne! :D
    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda pysznie! Już wiem co zjem następnym razem :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda pysznie! <3 chyba sobie dzisiaj zrobię coś takiego na kolację :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż ślinka leci! Mniami! Z chęcią wypróbuje w następnym tygodniu jak będe mieć więcej czasu! Pozdrawiam :)

    http://aleksandrabubicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj. Mogłabyś poklikać w linki pod zdjęciami i w baner? Bardzo mi na tym zależy http://mysterious-natalia.blogspot.com/2016/07/48.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądają! JA też czasami robię sama a nie kupuje gotowe. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post! Zakochałam się w twoim blogu. Podoba mi się tu u Ciebie, z pewnością będę wpadać częściej ♥

    Proszę o kliki w ostatnim poście, jeśli to zrobisz i powiadomisz mnie o tym w komentarzu, zareklamuję twój blog w następnej notce + zaobserwuję :)
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  20. narobiłaś smaka! jutro wiem, co zrobię ;)
    http://girl0almighty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny przepis :D ja jeszcze często dodaję kurczaka albo oliwki zamiast kukurydzy

    http://mademoiselleiwanowna.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  22. Tortilla to cos cudownego. Szybko i smacznie :D napewno wyprobuje twój przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny przepis! Jutro się za niego biorę i robię 😉 bezosobowi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny przepis! Jutro się za niego biorę i robię 😉 bezosobowi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zrobiłam!! Właśnie zjadłam <3 Przeeepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pychtka, uwielbiam tortille, zwłaszcza że są dziecinnie łatwe w przygotowaniu!

    http://millkeyshake01.blogspot.co.ke

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy