poniedziałek, 29 maja 2017

Ulubieńcy kosmetyczni 2. Co polecam ?


Płyn micelarny 3w1. Nivea Sensitive, cera wrażliwa. Jestem zachwycona tym produktem pod każdym względem. Szczerze, to nigdy nie miałam lepszego płynu, ani mleczka do demakijażu. Aż się miło go zmywa. Przede wszystkim nie podrażnia oczu, dzięki temu mnie nie szczypią. Skóra po nim jest super nawilżona i odświeżona. Nie zostawia tłustej, ani niechcianej warstwy. Bardzo ślicznie, świeżo pachnie. Makijaż zmywa się bardzo szybko i dokładnie. Zdecydowanie spełnia swoją funkcję pod każdym względem  Jego cena to ok. 15 zł. Pojemność 200 ml  Jest wydajny! Moja ocena 5/5 


Balsam do ust z Primarku. Kupiłam go w paczce, gdzie były 3 różno smakowe balsamiki. Zatrzymałam 2 dla siebie do przetestowania, jeden dałam przyjaciółce. Balsam jest jak błyszczyk i pomadka ochronna. Wydaje mi się, że moje usta dzięki niemu są dobrze nawilżone, jednak troszeczkę tez sklejone. Ale co ważne, ładnie pachnie. Powiedziałabym wiśniowo/malinowo. Minusem jest również to, że trzeba ''nurkować'' po niego palcem i muszę robić to bardzo uważnie z uwagą na paznokcie, żeby się nie wbijały w balsam. Na pewno jest bardzo wydajny, starczy mi jeszcze na długi, długi czas  Jego konsystencja jest bardzo twarda. Ma 6 g. Kojarzycie taki produkt ?



2 z 3 balsamików zakupionych w Primarku. Tym razem jest to smak/zapach miętowy. Wydaje się, że jest leczniczy dzięki temu zapachu. Jego konsystencja też jest bardzo twarda.  Po nałożeniu go na usta, czuję jak mnie troszkę pieką. Czuć intensywność mięty. Dzięki temu właśnie czuję, że moje usta się kurują. Ten produkt ma również 6g. Za 3 takie balsamiki dałam 1euro. Moja ocena to 4/5


Balsam z firmy Garnier. Dokładniej jest to nawilżające mleczko do ciała z ekstraktem aloesu. Nawilżająca pielęgnacja w 7 dni. Jaki ma być rezultat jego stosowania ? 


 - Skóra staje się bardziej miękka i gładka w dotyku
- Przez 24 godziny skóra jest nawilżona. 
- Po 7 dniach stosowania skóra jest mniej szorstka
- Nie jest wysuszona
 - Jest zwiększona sprężystość skóry.

Ma konsystencje mleczka, jest rzadki, ale szybko się wchłania, co jest super! Wystarczy nałożyć niewielką ilość na skórę, a on się fajnie rozprowadza, co za tym idzie jest wydajny  :)Skóra po stosowaniu jest delikatna i zdecydowanie nawilżona. 
Pięknie, świeżo pachnie, czuć aloes. Jego cena to ok. 14 zł. Ma 250 ml. Moja ocena to 5/5 




Regenerujące mleczko do ciała z syropem klonu z Garnier. Intensywna pielęgnacja dla bardzo suchej skóry. Ma konsystencje rzadkiego mleczka. Bardzo szybko się wchłania i daje odświeżenie i dobre nawilżenie ciała. Pozostawia również warstwę ochronną na skórze. Mogę śmiało powiedzieć, że skóra jest po nim gładziutka, zdecydowanie przyczynia się do regeneracji skóry, nie jest już taka sucha i pomaga na każdą pogodę. Używam go również po depilacji i pod każdym względem jest naprawdę dobry. Fajnie, świeżo pachnie, uwielbiam używać go po kąpieli. Smaruję nim również ręce. Produkt jest łatwo dostępny, można go kupić w Rossmanie, Tesco itd. Jego koszt to ok. 20 zł. Ma 400ml. Moja ocena 5/5! Uwielbiam !





Krem do stóp. Zmiękcza zrogowacenia i odciski z kwasami AHA. Pozostawia skórę gładką i odświeżoną. Cenię sobie to, że szybko schnie. Bardzo przyjemnie pachnie miętą. Powinno używać się go 2 razy dziennie, jednak ja często o nim zapominam i smaruję stopy co kilka dni :/ Produkt zakupiony w Avon, 75ml. 
Cena 8 zł. Wy czego używacie do stóp ? 



2 komentarze:

  1. Ostatnio kupuję dużo kosmetyków od Nivea. A ten czerwony balsam od Garniera uwielbiam, po nim widzę, że na prawdę działa na moją skórę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować ten płyn micelarny z Niveii
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy