środa, 12 kwietnia 2017

PILOMAX

Używam szamponu i maski z pilomax.pl już miesiąc i jestem zauroczona. Na pewno będzą to produkty, z którymi szybko się nie rozstanę. Zacznę od tego, że szampon jak i odżywka obłędnie pachną. Są świeże, kojarzą mi się z zapachem dzieciństwa.



Szampon głęboko oczyszczający. Jest stworzony na bazie pantenolu, składnika antybakteryjnego i przeciwzapalnego jak i z aloesu.
Jest on przeznaczony do włosów zniszczonych. Skutecznie myje włosy i skórę głowy. Stosuję się go przed nałożeniem maski WAX.




- dokładnie myje
- odżywia skórę głowy
- pobudza mieszki włosowe.
Na produkcie pisze, że należy nałożyć szampon na włosy wielkość orzecha włoskiego. Moim zadaniem jest to wystarczająco. Fajnie się pieni, widać że produkt jest wydajny. Gdy wymasujesz dokładnie skórę głowy to koniec należy spłukać, a potem nałożyć maskę






Maska regenerująca do włosów jasnych. suchych, matowych
- Wzmacnia, nawilża i wygładza włosy
- Pielęgnuje skórę głowy
- Zapobiega wypadaniu włosów, odżywiając mieszek włosowy.
Po kuracji maską, włosy są mocne, lśniąca i sprężyste.


Jak stosować?
To proste! Po umyciu włosów należy nałożyć maskę, trzymać ją na włosach od 15 do 45 minut, następnie spłukać. Należy stosować ją 2 razy w tygodniu.








Jakie zauważyłam różnice po stosowaniu tych produktów ?
Szczerze mówiąc, to byłam bardzo ciekawa, czy te produkty są naprawdę takie dobre, jak piszą w internecie. I faktycznie, nie zawiodłam się. Moje włosy są przede wszystkim dłużej świeże, bardzo ładnie pachną i są ''lekkie''. Nie są na szczęście potargane, tylko bardzo szybko się rozczesują co jest ogromnym plusem. Myję włosy 2 razy w tygodniu więc mówię tu o zastosowaniu na moich włosach maski jak i szamponu. Muszę jedynie pamiętać o tym, aby bardzo dokładnie zmyć maskę, ponieważ raz chyba zrobiłam to dość niedokładnie, bo po niecałych 2 dniach miałam już tłuste włosy :( Poza tym wszystko gra! Bardzo wam polecam, jeśli chcecie odbudować swoje włosy. Ja spróbowałam i nie żałuję :)

2 komentarze:

  1. Koniecznie muszę spróbować! Przyda mi się odbudowa.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy