piątek, 3 marca 2017

Stres & Sammydress & Zaful

Hej! W końcu znalazłam trochę czasu na zdjęcia, na post i na chwilę spokoju. Za zdjęcia podziękuje mojej przyjaciółce, bo gdyby nie ona to posta by nie było. No więc dzieje się. Co się dzieje? Matura za 2 miesiące. Ciężko jest mi uwierzyć, że jest już wiosna, a ja nie potrafię się nią w pełni cieszyć, jestem trochę zdenerwowana i ciężko jest mi się odprężyć przy tym słoneczku. Brakuje mi czasu. 1 marca mój blog miał 4 lata. Pamiętam jaka to była da mnie frajda. Założenie bloga, robienie zdjęć, ludzie, którzy komentują posty, nowi czytelnicy. W wiosnę jest dużo rzeczy które do mnie wraca. Mnóstwo wspomnień, piosenki kojarzące się z tymi dniami, kiedy słońce zaświeciło mocniej. Może za rok ta wiosna będzie lepsza. Na zdjęciach mam na sobie przepiękną koszule i dodatki z sammydress . 
Marzyła mi się koszula w takim kolorze, więc ją mam chyba tak na poprawę humoru. Jedyny minus tej koszuli jest to, że się strasznie gniecie. Trzymajcie się! 
















Koszula - Sammydress
Leginsy - Zaful
Zegarek - Sammydress
Naszyjnik (założony jako bransoletka)- Sammydress
Buty - Allegro 

2 komentarze:

  1. Swietna stylizacja :) uwielbiam ten kolor :) powodzenia z maturą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy