środa, 8 lutego 2017

Moi ulubieńcy kosmetyczni. Co polecam ?

Czas na moich ulubionych kosmetycznych ulubieńców. To dopiero pierwsza część tej serii, więc przyzwyczajcie się, ze kosmetyków będzie coraz więcej! Ostatnio coraz bardziej zakochuję się w kosmetykach, w produktach do pielęgnacji i najchętniej wszystkie bym przygarnęła. Postaram wam się podać dobrą recenzję moich kosmetyków, może akurat wam się coś spodoba :)


Kosmetyki Yves Rocher



 Balsam do ust z Yves Rocher o smaku malinowym jest kosmetykiem, który chętnie Wam polecę! Chroni usta i pozostawia lekko czerwony ślad co wygląda, jakbyśmy używali szminkę. Więc można śmiało powiedzieć, że ten balsam to 2w1. Kosztuje on ok.9 zł. Mam go już prawie rok i jak widać dobrze mi służy. Polecam go Wam również dlatego, że ma bardzo ładny, intensywny zapach, a jak kto lubi, to nawet i smak hihi. Jeszcze tego nie wiecie, ale jestem uzależniona od pomadek ochronnych i co chwile je nakładam na usta. Czy Wy też macie taki nawyk ?







Kolejny produkt z firmy Yves Rocher. Jest do Mleczko do demakijażu + Tonik 2x1, łączy w sobie delikatność mleczka i świeżość toniku. Jak zwykle zakochałam się w zapachu. Jest świeży i bardzo miły. Lubię nim zmywać makijaż. Nakładam mleczko na wacik, przykładam do twarzy, kilka sekund i mam czyściutką twarz! Nie szczypią mnie po nim oczy co mnie bardzo cieszy. Jest również odpowiedni dla każdego rodzaju skóry. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, to dołączyłam zdjęcie etykiety produktu.
Kosztuje ok. 20 zł. Ma 200 ml 




 Przedstawiam Wam cudowny mus do kąpieli z ekstraktem z truskawek. Mus wygląda jak galaretka i cudownie pachnie. Wydobywa się intensywny zapach truskawek, które bardzo lubię. Ma w sobie witaminę E, B5 oraz C, która regeneruje komórki skóry! Produkt jest z ECOreceptura i kosztuje ok. 25zł. Ma 500ML. Dodałam zdjęcie etykiety musu, tam wszystko jest dokładniej opisane. 

 A wy lubicie takie dodatki do wanny ? 





 Przed Wami na zdjęciu zestaw z Avon, który dostałam od cioci. Znajdują się w nim pięknie pachnące kosmetyki do pielęgnacji. Pierwszy z nich to nawilżający balsam jogurtowy do ciała 200ml, kolejny to żel do mycia ciała 200ml, a ostatni to kremowy peeling 150ml. Jak już wspominałam pachną nieziemsko. Słodziutko, ale naprawdę super. Produkty mogę Wam naprawdę bardzo polecić. Cały zestaw jest idealny również jako prezent. Ja byłam bardzo z niego zadowolona, więc myślę, że możecie spróbować ! :)
 Tak wracając.. Szkoda, że nie możecie poczuć tego zapachu hihi


Glicerynowy krem do rąk, skórek i paznokci o zapachu jaśminu z Avonu. Ma 100 ml, cena ok. 5 zł. Na chwilę obecną to mój jedyny krem do rąk, którego prawie zawsze mam przy sobie. Bardzo często smaruję ręce kremem, ponieważ mam wrażenie, że one wiecznie są suche. Nadzwyczajny kosmetyk, moim zdaniem działa jak inne balsamy do rąk :) 
 Cieszy mnie fakt, że jest on również przeznaczony do skórek i że szybko schnie. Moja ocena to 4,5/5. Znacie ten produkt ? :)






11 komentarzy:

  1. Ja nawyk mam, jak mam pomadkę w torebce - jeśli nie to zwykle robię to tylko wieczorem, zwłaszcza, ze na dzień zwykle mam coś na ustach kolorowego :D Pomadek z Yves Rocher próbowałam, ale jednak stawiam na firmę Nivea: są dosłownie wszędzie, co bardzo mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam nigdy tych pomadek/balsamów. Muszę się przyjrzeć tej firmie. Ja do ust uwielbiam wazelinę z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny post ! Ja jestem wielką fanką Yves roscher :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez mam taki nawyk, a pomadek mam od groma!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pomadka wyglada bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej zaciekawił mnie balsam do ust! Super ulubieńcy!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To cudo truskawkowe musi być fantastyczne :) Jestem strasznie ciekawa zapachu, bo musi być wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten balsam do ust wydaje się być rewelacyjny. Cudownie wygląda i swietnym elementem jest to, że pozostawia delikatnie czerwony ślad. Muszę go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię markę YR za piękne zapachy, aczkolwiek znam jedynie żele. Pomadka jest kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post kochana! Jestem pod wrażeniem! :)

    Buziaki,

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post kochana! Jestem pod wrażeniem! :)

    Buziaki,

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy