wtorek, 17 stycznia 2017

7 komentarzy:

  1. Jednak kolorowe zdjęcia podobają mi się bardziej od czarno białych :) Ładna koszula, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna koszula, bardzo zaintrygowały mnie freski na ścianie, co to?

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula świetna, sama bym sobie taką sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super koszula! Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam,
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna koszula, jestem fanką pasków, a szczegolnie biało-czarnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ta koszula, świetne są te zdjęcia z króliczkiem na ścianie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna koszula:)
    ps.mam ten sam problem z guzikami na biuście :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy