piątek, 27 stycznia 2017

Jak zadbać o dobre powietrze w pokoju ?

Każdy z nas ładny zapach stawia na pierwszym miejscu. Bardzo miło jest więc wejść do swojego pokoju po przyjściu z pracy, szkoły i poczuć świeżość. Ja uwielbiam ładne zapachy i dla mnie to podstawa dobrego samopoczucia. Dziś przedstawię Wam kilka porad i rzeczy które czynię, aby w moim pokoju było zawsze przyjemnie.


Po pierwsze- Przewietrz pokój
Ja zostawiam uchylone okno po przyjściu ze szkoły na 30/60 minut.
Otwieram okno również na chwile na 10 minut przed spaniem
Zawsze sprzątam przy uchylonym oknie


Po drugie- Miej posprzątane

Gdy kurz jest pościerany, a rzeczy nie leżą na krzesłach inaczej się wchodzi do pokoju.
Kurz często jest przyczyną alergii, ale niestety nie da się go całkowicie wyeliminować z mieszkania. Dlatego lepiej jest wziąć ścierkę i powycierać miejsca, gdzie najczęściej ten kurz się znajduję.



Po trzecie- Zaopatrz się w odświeżacz powietrza

Jedna z najłatwiejszych metod dbania o ładny zapach w domu. Jest wiele spreyów, wkładów, olejków. Jak to się mówi - od wyboru do koloru, a w tym przypadku do zapachu. Każdy z pewnością znajdzie zapach dla siebie.



Wymyśl odświeżacz sam :)

Potrzebujesz :
słoiczek po przyprawach 
1/4 szklanki wody
1/4 (albo więcej) kropli różnych olejków eterycznych 
patyczki bambusowe lub gałęzie




Szkło morkie

Potrzebujesz:
ozdobne, sztuczne kwiatki, lub liście
szklana miska
kilka kropli olejku ulubionego olejku eterycznego, 
lub lawendy

Nie dość, że jest to wspaniała ozdoba pokoju, to pięknie pachnie :)



źródło zdjęć - google grafika




9 komentarzy:

  1. Ja też zawsze otwieram okno ale zazwyczaj jak wychodzę do szkoły,wtedy jak wracam pachnie świeżością :D Uwielbiam to!
    Pozdrawiam :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również zawsze otwieram okno przed snem i po przebudzeniu. Nie stosuję kadzidełek, wolę świeczki zapachowe! :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudpwny post i zdecydowanie takich brakuje w blogosferze! :) jestem pedantką i mó pokój jest zawsze idealnie czysty, zawsze wszystko musi być świeże i to żeby w pomieszczeniu było czyste powietrze jest bardzo, bardzo ważne, bo nie tylko daje poczucie czystości, komfortu, ale też dotlenia nas i lepiej się nam wtedy pracuje czy myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo te rady akurat bardzo często stosuję <3 uwielbiam mieć czysto wokół siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wykorzystywałam lampkę do wina, nalewałam wody i stawiałam świeczkę zapachową - zapaloną. Niby pachniało, niestety krótko. Te Twoje sposoby są dużo bardziej trwałe czy tylko na kilka dni?

    OdpowiedzUsuń
  6. Również zasypiam przy otwartym oknie. Lubię mieć troszkę tlenu z dworku. Świetny wygląd bloga. Miło się czyta. POZDRAWIAM

    http://wikadenis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy w moim mieszkaniu panuje chaos od razu czuję się źle ! Wietrze mieszkanie czesto i gęsto ;) Bo lubię świeżość ;) MAm ten komfort że nie mieszkam stricte przy drodze i gdy otwieram okno to do domu nie wpadają mi spaliny♥ Ja zamiast odświeżaczy stawiam na zapchowe świeczki, woski któe kocham ♥
    Buziak na cudowny weekend

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post i Tez lubię zapachy takie świeże jak się wróci po szkole do domu :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy