wtorek, 24 stycznia 2017

Haul Tosave

9 komentarzy:

  1. Bardzo podoba się mi się biała bluzeczka z czarnymi paskami! Super ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypominasz mi jakąś aktorkę, ale nie jestem w stanie teraz powiedzieć kogo :) Bardzo fajne rzeczy!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne rzeczy, ale bluzka widze, ze prześwituje..do pracy czy szkoły bym jej nie ubrala.
    jesli trzeba bylo to poklikalam mimo wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 bluzka-kolor cudny, druga swietny fason, a sukieka dziewczeca, boska!wszystko mi sie bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy! :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy