piątek, 2 grudnia 2016

Postanowienie Adwentowe - Ćwicz ze mną !




Kochani witam Was w grudniu! Przyszedł czas adwentu,

 a w ten czas niektórzy robią sobie postanowienia.
 Ty już jakieś masz ? Jeśli nie to mam dla Ciebie zdrowe rozwiązanie !
Jednym z moich postanowień są grudniowe ćwiczenia. Nie mam zbyt dużo czasu na ćwiczenia, dlatego stwierdziłam, że chociaż 10/15 minut ćwiczeń to już coś. Może przyłączycie się ze mną ? 
Chcę urozmaicić sobie te ćwiczenia, codziennie będę robiła coś innego. 



1. Treningi na youtube
To najlepszy i ułatwiony sposób ćwiczenia. Włączasz sobie i ćwiczysz razem z trenerem czy trenerką. Jest takich filmików w internecie mnóstwo, każdy znajdzie coś dla siebie :)
Przykłady ćwiczeń do 15 minut : 
















2. Skakanka i hula-hop 
Każdy dobrze to pamięta z dzieciństwa. Nic się nie zmieniło.
 Skakanie na skakance daje wiele radości i nawet nie wiemy kiedy chudniemy.
 Tak samo jest z hula-hop. Kręcisz dla zabawy i spalasz kalorie ! :)
źródło : klik




3. Taniec i zumba
Jak dla mnie najlepsza opcja. Zakładasz słuchawki i tańczysz do swoich ulubionych kawałków. Ja potrafię robić to naprawdę długo. Jestem wtedy sama i mogę sobie poskakać przy ulubionych piosenkach, potańczyć, a przy tym się super bawić :)
Kolejnym rozwiązaniem jest włączenie youtuba, wyszukać jakieś filmiki z zumby i tańczyć tak jak pokazują nam osoby na klipie.




źródło : klik


4. Ułóż sobie sam/a trening ! 
20 brzuszków, 20 przysiadów, 20 nożyc, rowerek, bieg w miejscu. Powtórz 2/3 razy i już :)



Niby niewiele, ale 15 minutek ćwiczenia dużo nam daje do lepszego samopoczucia.
Pamiętajcie przede wszystkim się zdrowo odżywiać. 
Może ktoś się ze mną przyłączy jeszcze do kolejnego postanowienia? Jakiego ?
Nie jeść słodyczy aż do 24 grudnia! (Nie licząc czekoladki z kalendarza adwentowego hihi)
Ktoś się pisze ? :)



12 komentarzy:

  1. och, z chęcią bym się przyłączyła, ale w moim przypadku to żadne postanowienie, bo ćwiczę cały czas :D rozkładam mój czerwony dywan, włączam youtube i cisnę ile sił :D
    wytrwałości! :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim postanowienie jest również zadbać o swoje ciało. Osobiście uwielbiam ćwiczenia Mel B - jak dla mnie najlepsze. Co do punktu 4, nie wyobrażam sobie nic lepszego. Taniec jest najlepszą formą ćwiczeń i najprzyjemniejszą.
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super są ćwiczenia z mel b, najbardziej lubię opcję na pośladki

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ćwiczyć dzięki temu mam lepsze samopoczucie :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba spróbuje ćwiczyć. Kiedyś ćwiczyłam...tak kiedyś, było to bardzo dawno. Pamiętam jednak, że lubiłam ćwiczyć z Mel B. Mam nadzieje, że uda mi się do tego powrócić :)


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyłączyłabym się ale niestety mam zakaz wykonywania jakich kolwiek ćwiczeń fizycznych, przez złamany nos, ale jako postanowienie noworoczne powinno się to sprawdzić.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również moim adwentowym postanowieniem jest trochę popracować nad sobą i od kilku dni ćwiczę skalpela. Męcze się strasznie szybko, chcę sobie odpuścić, ale się nie oddaję i ćwiczę dalej! :D Muszę również spróbować ćwiczeń z filmików przez ciebie tu umieszczonych. :)

    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie na razie odrzuca od wszelkich ćwiczeń i takich wyzwań nie podejmuję. ;) ale jeżeli już nachodzi mnie ochota, to jestem wierna Mel B - z nią mi się ćwiczy najlepiej. ;)
    pozdrawiam serdecznie i powodzenia!
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ćwiczyć z Mel B jest taka pozytywna i motywująca :) Dla mnie najlepszą opcją jednak jest taniec, kocham tańczyć!

    OdpowiedzUsuń
  10. A idź! Zaczynałam ćwiczyć już z 1000 razy i nic z tego! Zawsze jest taki dzień, że zapomnę o ćwiczeniu a potem to już lenistwo bierze górę ;) Postanowiłam sobie zacząć od nowego roku ;) A tak z innej beczki to świetny blog :)
    Pozdrawiam :)

    http://in-love-witch-dreams-margolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również postanowiłam trochę wziąć się za swoją sylwetę przed świętami. Zwłaszcza, że w styczniu ma studniówkę, więc tym bardziej mi się to przysłuży. Jako część grudniowego wyzwania postawiłam sobie także skupienie się na tym co jem i rezygnację ze zbędnych kalorii. Jak na razie dobrze mi idzie i nawet wczorajsze mikołajki obyły się bez słodyczy :)

    Pozdrawiam oraz życzę wytrwałości, Elen z Papierowego Kubka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy