środa, 26 października 2016

Selfie stick

Podstawą dobrego bloga są dobrej jakości zdjęcia. Tak sądzi większość ludzi, a przede wszystkim osób, które są bardzo związane z blogami i czytają je na codzień. Ja osobiście staram się jak mogę dodawać tu tylko dobre zdjęcia i takie z których jestem sama zadowolona. Niestety, nie zawsze mam czas, wziąć aparat i iść porobić zdjęcia, jeszcze dodatkowo poszukać osoby, która te zdjęcia porobi. Pewnie taki sam problem mają inne blogerki i blogerzy. Prowadzę bloga, co sprawia mi ogromną przyjemność. Można powiedzieć, że blog to moja praca, ale są inne rzeczy ważne na których trzeba się skupić. Przychodzi jednak czas, gdy siadam przed komputerem i zapominam o rzeczywistości i piszę post. Uwielbiam ten moment, gdy sama jestem zadowolona z mojej pracy. Dużo wkładam w to, aby mój blog teraz żył i żeby często pojawiał się ciekawy post. Staram się zróżnicować posty. Czasami to są przepisy, czasami, porady, a najczęściej jednak pokazuje Wam moje zdjęcia. Tak jak już wspominałam, nie zawsze jest czas na robienie zdjęć, więc tak zdjęcia do tego postu - wykonane spontanicznie, po szkole. Selfie stickiem ! Chyba czas wybrać się na sesje.. Trzymajcie się cieplutko :)










11 komentarzy:

  1. Pięknie wygladasz ;)
    mogłabyś u mnie poklikać ? https://marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mam czasu na porządną sesję...
    Selfie stick to świetna sprawa!
    Bardzo fajne zdjęcia :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem brak czasu, ale mimo wszystko lepsze są zdjęcia na zewnątrz. Światło dużo robi i nie ma wtedy takiego ,,śniegu'' na zdjęciach. Nie przyjmuj tego jako krytykę, ale dobrą radę :)
    Pozdrawiam i życzę sukcesów
    ~ Kmai

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo tak, sama wiem coś o i braki czasu i fotografa. Osobiście, bardzo też lubie stać po drugiej stronie obiektywu, i może tutaj jest problem! :)

    Pozdrawiam
    czesctuola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :)
    Ja również prowadzę bloga i bardzo często nie mam czasu na profesjonale zdjęcia..
    Selfie stick to swietne rozwiazanie na takie problemy jak brak ocoby ktora zrobi ci zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej świetnie zrobiłaś te zdjęcia. Zgadza się:D blog trzeba dbać i uważać ze to też w pewnym rodzaju praca ;)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna jestes ;)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście zgadzam się z jednym z anonimów, że mimo wszystko czasem lepiej poczekać na to, aby ktoś nam wykonał zdjęcia niż wykonać jakieś na szybko selfie stickiem. A jeśli już robisz selfie i chcesz konieczni je pokazać na blogu, to zadbaj o TŁO. Na białym sprawdzają się tzw. self-portrait, czyli portrety wykonane już lepszym sprzętem, dopracowane. Natomiast do selfie dobre jest tło kontrastowe, przyciągające uwagę :) Warto czasem poczekać niż wykonywać "zdjęcia z rąsi" które nic nie wniosą :)
    Mój blog-klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. selfie stick jest bardzo przydatny ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy