sobota, 29 października 2016

Moje zdobycze kosmetyczne Rossman -49%

Hej kochani ! Dobrze wiem, że promocja w rossmanie już dawno minęła, ale chciałabym Wam pokazać co kupiłam w czasie gdy w drogerii był szał na kosmetyki -49% ! Nie chciałam kupować jakoś bardzo dużo. Chciałam jak zwykle kupić sobie fluid, aby zaoszczędzić, eyeliner, błyszczyk, odzywkę do paznokci i jakiś ładny lakier. Jednak kupiłam z ciekawości inne rzeczy do przetestowania. 



Zobaczcie co wybrałam :)

Korektor




Paleta kolorów
Zielony - kamufluje popękane naczynka
Różowy - usuwa oznaki zmęczenia
Jasny beż - maskuje wypryski
Ciemny beż - maskuje niedoskonałości


Mój ukochany fluid. Zobaczcie post o Nim :


Eyeliner w piasku z Eveline.

Miałam kiedyś eyeliner w piasku i nie bardzo za nim przepadałam, 
jednak dałam mu drugą szanse i wybrałam tym razem ten :)




Żelowy błyszczyk do ust.
Kupiłam go za jakieś 3 złote i jest super! Uwielbiam jego konsystencje i smak.
Ma bardzo mocny kolor i niestety po jakiejś godzinie kolor znika z ust.
Ale jeśli chcecie to na następnej promocji możecie go kupić tylko po to,
aby nakładać go i zjadać haha :D





Biały lakier do paznokci z Wibo


Odżywka do paznokci która jest dla mnie numerem 1 !
Eveline 8w1



Błyszczyk do ust


12 komentarzy:

  1. Też kiedyś używałam tego podkładu, ale z czasem zaczęłam więcej wymagać od makijażu :D i moim ulubieńcem jest Revlon ;)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, ja także na tych promocjach sporo kupiłam! Wszystkie kosmetyki które zawsze chciałam wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kupiłam odżywkę 8 w 1, zawsze poluje na nią na promocji

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rzeczy :) niektóre z nich miałam, ale nie sprawdziły się u mnie :( a ten ,,błyszczyk" z Lovely to nie błyszczyk, tylko tint i jego zastosowanie nie jest takie same, jak z błyszczykami i pomadkami. Nakłada się go, zostawia na kilka minut, a potem zciera i usta są lekko zabarwione ;) i faktycznie, smak jest cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłaś sobie bardzo fajne rzeczy. Ja też byłam na promocji, i kupiłam sobie tusz do rzęs.
    Ten żelowy błyszczyk wygląda ładnie :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak sprawuje się eyeliner? Warto było znów spróbować? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo polecam Ci ten korektor z Eweline, super kryje worki i cienie pod oczami oraz rozświetla :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ta odżywka się nie sprawdziła w ogóle :(

    dziękuję za odwiedziny i komentarz!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten korektor pod oczy, ale jaakoś u mnie się nie sprawdził :( a ten eyeliner w pisaku jest swietny!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupy! Ja także zdobyłam parę rzeczy!
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe produkty. Też skusiłam się na promocje w tym roku. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy