niedziela, 9 października 2016

Dieta dla zdrowych włosów na jesień

Przygotowałam dla Was kilka rad jak dbać o włosy. To nie będzie post o tym jaki mamy używać szampon czy odżywkę, tylko co najlepiej jeść, aby nasze włosy były ożywione i zdrowe.





Owoce i warzywa




Pewnie teraz Was nie zdziwiłam, ponieważ każdy doskonale wie, że nasza dieta powinna składać się z warzyw i owoców. Jeśli chcemy mieć zdrowe włosy to również nie powinniśmy zapomnieć o witaminach w postaci owoców i warzyw. Najlepiej gdy spożywamy ciemnozielone warzywa, takie jak brokuły, zielona fasolka, szpinak i wiele innych. Te warzywa dają Nam wspaniałe źródło witaminy A i C, z których nasz organizm wytwarza naturalną oleistą substancje powlekającą włosy znaną jako serum.



Pomarańczowe warzywa i owoce, np. marchewka daje Nam witaminę A, niezbędna do wytwarzania serum. Ważne też, aby nie przedobrzyć z witaminą A, ponieważ może ona spowodować przesuszenie skóry, łupież.



 





Kurczak

Kurczak natomiast ma wiele witaminy B, która zapobiega łamliwości włosów. Jedząc kurczaka dostarczamy sobie również dużą ilość protein



Białko

Mleko, ser, czy jogurt mają w sobie mnóstwo wapnia. Jest on doskonały w budowaniu kości. Udało mi się doczytać, że jest on również podstawowym składnikiem zdrowych włosów :)





Ryby

Ryby takie jak łosoś czy makrela mają w sobie dużo kwasów omega-3, witaminy B12 i żelaza. Zapobiegają one wysuszeniu skóry głowy i nadają włosom piękny połysk.





Jakie jedzenie i picie źle wpływa na włosy ? 

- Częste spożywanie alkoholu

- Picie dużych ilości mocnej kawy i herbaty

- Potrawy nasączone dużą ilością tłuszczy takie jak frytki, hamburgery itd.

- Nadmiar cukru, słodyczy, białego pieczywa, bananów i winogron.
Nadmiar cukrów prostych w diecie sprawia, że włosy często się przetłuszczają.





źródło zdjęć i informacji - google


13 komentarzy:

  1. Nie sądziłam, że tyle składników, które jem na co dzień aż tak mogą wpływać na włosy! Bardzo przydatny post, dzięki. Pozdrawiam.
    http://nika855.blogspot.com/2016/10/marzenia-czescia-nas.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra dieta to nie tylko zdrowe włosy, ale także skóra, ważne by jeść dużo warzyw w końcu tam znajdziemy potrzebne witaminy! Bardzo podoba mi się ten post :)

    Zapraszam! Miło mi będzie jeśli zaobserwujesz!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny post i świetny pod względem grafiki :)

    www.laurahassak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj dobrze poczytać takie rady :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/w-trosce-o-higiene-intymna-botaniczny.html

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne porady :) Ja bardzo dbam o swoje włosy.

    Dziękuję za komentarz i odwiedziny!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi sie przydadza :)
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Porady w sam raz dla mnie.Uwielbiam pielęgnować moje włosy :)
    Super pomysł,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wpis :) Wiedziałam ,ze na włosy działa to co jemy ale sądziłam ,ze ważne są tylko warzywa i owoce. Nie miałam pojęcia o kurczaku czy rybie ! :D Przydatna rada
    www.burnthefat.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo owoce :D Co robi mój sezon haha. Owoce powinno się jeść cały czas haha :D Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Takich rad nigdy za wiele, świetny wpis ! :) na pewno z wielu skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przydatny post, świetne rady. Podczas jesieni moje włosy wymagają szczególnej pielęgnacji, strasznie mi tez wypadają, może dieta coś pomoże :)

    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się muszę właśnie do diety nie tylko na włosy ale i całe ciałko przyłożyć. Do włosów zaczęłam też stosować polecony przez koleżanki seboradin fitocell. świetnie odżywia i wzmacnia włosy, a na okres jesienno zimowy jest jak znalazł. Szkoda ze trzeba uważać z winogronami i bananami w diecie na włosy, bardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z pewnością wykorzystam te rady, bo moje włosy są nie do ogarnięcia! :/ Ale z kawy chyba nie będę potrafiła zrezygnować haha
    Pozdrawiam ciepło xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy