piątek, 9 września 2016

Your natural side

 Konkurs na instagramie ? Co mi szkodzi! Wezmę udział, może akurat mi się uda. Naturalne kosmetyki ostatnio stały się bardzo modne. Nigdy nie używałam tego typu kosmetyków, więc ciekawość jeszcze bardziej kazała mi wziąć udział. Gdy tylko yournaturalside ogłosili wyniki to w moment poprawili mi humor w poniedziałkowy, pochmurny poranek. Przedstawię Wam pokrótce moje nowe produkty :)



Woda pomarańczowa 100 % naturalna 

Woda pomarańczowa, która jest otrzymywana w procesie destylacji świeżych kwiatów gorzkiej pomarańczy. Pomarańcza polecana jest w pielęgnacji skóry dojrzałej, z oznakami starzenia, problemowej, naczynkowej, o wzmożonej produkcji serum. Stosuje się ją również do włosów wymagających wygładzenia i odżywienie. 


Pomarańczę należy stosować jako :

- Tonik i mgiełkę do twarzy
- Preparat do skóry głowy
- Wodę po goleniu i depilacji
- Kojący kompres na powieki 
- Odświeżającą mgiełkę do ciała
- Dodatek do maseczek i peelingów


Pestki malin 100 % naturalny olej

Olejek ma działanie przeciwzapalne, odżywcze, nawilżające. Można go stosować jako zamiennik kremu, balsam do ciała, maska na włosy, która ułatwia rozczesywanie, zabezpieczenie końcówek włosów i jako krem do rąk :)


Idealny do pielęgnacji :

- Skóry problemowej, z przebarwieniami 
- wrażliwej, skłonnej do alergii
- dojrzałej z oznakami starzenia
- pozbawionej elastyczności 
- skóry wymagającej natłuszczenia
- włosów farbowanych 




Afrykańskie Czarne Mydło 100% naturalne składniki

Po pierwsze to mydło nie zawiera żadnych konserwantów ani sztucznych związków chemicznych co jest wielkim plusem. Ma działanie przeciwzapalne, nawilżające, wygładzające i przeciwstarzeniowe. 
Podczas jego stosowania oczyszczasz twarz i ciało, oczyszcza skórę głowy i włosów i zmiękcza kąpiel stóp.


Idealne do pielęgnacji : 

- bardzo wrażliwej skóry
- suchej i odwodnionej 
- skóry problemowej (także skóry głowy)
- z przebarwieniami, naczynkowej








100 % naturalna glinka różowa 

Różowa glinka jest optymalnym połączeniem glinki białek oraz czerwonej. Znajduje zastosowanie w pielęgnacji cery wrażliwej, podrażnionej, z bliznami i zaskórnikami oraz naczynkowej i dojrzałej.  Ujędrnia ciało oraz wygładza powierzchnie skóry. 




Idealna do pielęgnacji :

- skóry wrażliwej i podrażnionej
- z bliznami i przebarwieniami
- naczynkowej
- łojotokowej, ze skłonnością do zaskórników 
- dojrzałej, wymagającej ujędrnienia 

Działanie :

- delikatnie dezynfekuje i tonuje skórę
- łagodzi problemy cery wrażliwej, atopowej i naczynkowej
- regeneruje, wygładza i ujędrnia skórę
- normalizuje i zwalcza zaskórniki
- niweluje przebarwienia oraz blizny




34 komentarze:

  1. To wszystko musi przepięknie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetnie! wielkie gratulacje! ♥
    Glinki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej rozowej glinki jestem strasznie ciekawa i wpisalam ja na liste zakupow! :3 Musze ja przetestowac na mojej buzi!
    Tak czy siak mega wielkie gratulacje! <3 Ja bardzo rzadko biore udzialy w konkursie ale po twoim poscie mysle czy nie zaczac w nich brac haha! :D
    Mega swietne rzeczy pomimo tego ze to mydlo to zbyt ladnie nie wyglada, haha! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  4. Musimy przyznać, że pierwszy raz spotykamy się z tą firmą i wydaję się MEGA! <3 Hmm pestki malin... coś ostatnio o tym głośno :D Chyba spróbujemy ^^ Buźka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam naturalne kosmetyki :) jednak czarnego mydła nigdy nie spróbuję
    http://brunettexox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowa glinka to coś dla mnie, może pomogłaby przy moich problemach z pękaniem naczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Nigdy wcześniej nie znałam tych produktów.


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarne mydło chyba zainteresowało mnie najbardziej. Gratuluje wygranej!
    Chętnie teraz poczytam więcej o tych kosmetykach, wydają się być bardzo fajne :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku świetne kosmetyki! Gratuluję wygranej <3 :)
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje ! Jej to czarne mydlo mega mnie zaciekawiło z tych wszystkich produktów !
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje! :)
    świetne:D
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam już kiedyś o tych produktach, naturalne są najlepsze :)
    http://nicolenicky01.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna nagroda, gratuluję i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mnie zaciekawiły te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie napisane + masz wyjątkowy wygląd bloga! Czekam na więcej ♥

    Zapraszam do mnie :)
    Poklikaj TUTAJ jeśli możesz:)
    ♥Last Dream By me♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej:) Ja bardzo lubię naturalne kosmetyki, więc sama też bardzo bym się ucieszyła z takiej paczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama bym przetestowała te kosmetyki, używam wyłącznie naturalnych, a o tej stronie jeszcze nie słyszałam. :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Heh. To ja chyba samych chemikaliów używam, o tych nie slyszałam ;)
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam nigdy o tych produktach :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/09/podsumowanie-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rzeczy :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! :) To mydło bardzo mi się spodobało, lubię różne takie wyszukane mydełka.

    Zapraszam na konkurs u mnie: https://www.facebook.com/alterationsblogomodzie/

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam tego typu kosmetyki :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam naturalne kosmetyki do pielęgnacji. Chętnie przetestowałabym to mydło :) pozdrawiam ^^

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze mówiąc to nei słyszałam o tych kosmetykach ale jestem dobrze nastawiona. Udany post . gratuluje ! :*
    Pozdrawiam, Lu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz napotkalam sie na ta firme dzieki Tobie bede wiedziec gdzie moge zakupic ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję!
    Firmy nie znam, ale kosmetyki bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje! Bardzo ciekawi mnie woda pomarańczowa :) ogólnie wszystkie kosmetyki są świetne i dawno nic mnie tak nie zaciekawiło, świetny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja nigdy nie biore udzialu w takich konkursach, bo dawniej czesto to robilam, poswięcalam czas i nici z tego byly za kazdym razem:) A Tobie gratuluję!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie słyszałam o tych produktach :) ale wydają się super!

    OdpowiedzUsuń
  30. Słyszałam o tej firmie, ale jeszcze nie miałam okazji ich testować. Może w najbliższym czasie na coś się skuszę?... 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy