niedziela, 18 września 2016

Pierwsze oznaki jesieni na moim ogrodzie - I love rain


Obudził mnie deszcz, stukający w okno mojego pokoju. To inny dzień, niż te, które towarzyszyły Nam przez ostatnie miesiące.
Przyszła jesień. Deszcz, wiatr. Wstałam zobaczyć do okna i od razu pomyślałam o wyciągnięciu z szafy jesiennej kurtki i mojego ulubionego szalika. Obiecałam sobie, że od razu po obiedzie wezmę aparat i zrobię coś czego dawno nie robiłam. Pójdę porobić zdjęcia przyrodzie. Po kilku godzinach ubrałam szalik i poszłam na ogród porobić zdjęcia pierwszych oznak jesieni. Uwielbiam jesień. Mimo tej depresyjnej atmosfery, po prostu ją uwielbiam. Drzewa rzucają z siebie liście, z chwili na chwilę robi się piękna złota jesień. Super jest wtedy spacerować, robić bukiety z liści.
Zapraszam do oglądania moich dzisiejszych fotek.










 
















8 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia ^^ Masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ujęcia :) u mnie już też jesień grasuje, szczególnie widać to po pogodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjecia i ujecia!
    Rewelka ;)
    Bardzo mi sie podoba 6 zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe kadry! kocham jesień!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie z jabłkiem i kroplą wody jest fenomenalne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudowne zdjecia kochana :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/zadbaj-o-wasciwa-diete-suplement-diety.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia przepiękne :) Mimo, że nie przepadam za jesienią, to mam słabość do krajobrazów jakie można dostrzec z jej przyjściem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka zdjęć bardzo mi się spodobało. Ja na jesień czekałam cały rok. Jest to moja ulubiona pora roku. Ta atmosfera, pogoda, kolorowe i deszcz! Do tego książki, grube szaliki, zapachowe świeczki i długie wieczory. Uwielbiam ten czas i ten klimat.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy