niedziela, 4 września 2016

Opróżniamy nasze kosmetyki ! Wyzwanie nr. 6 - Pielęgnacja stóp i dłoni

Czas na ostatnią część wyzwania - Pielęgnacja stóp i dłoni
Jak możecie zauważyć nie mam za dużo kremów do dłoni i stóp. Zapraszam do małej recenzji i zdjęć moich wynalazków :)




Pielęgnacja dłoni


Krem do rąk i paznokci z anida. Zakupiłam go z tego co pamiętam w Naturze. Nie był on drogi, a bardzo fajnie nawilża ręce i przede wszystkim ładnie pachnie :)



Próbka kremu do rąk z Dauglas. Dostałam ją kiedyś w prezencie, gdy były targi dauglas w galerii. Próbka jest super, mogę ją mieć zawsze przy sobie w torebce. Ma bardzo ładny zapach, bardzo szybko schnie. Ta próbka ma 30ml, natomiast normalne opakowanie ma 75 ml :)




Glicerynowy krem do rąk, skórek i paznokci o zapachu jaśminu z Avon. Krem jest nietłusty. Dzięki temu kremowi skórki i paznokcie lśnią, a dłonie wyglądają zdrowiej. Zapach natomiast jest obłędny, mmm :) 


Pielęgnacja stóp


Bebeauty - Balsam do stóp i paznokci. Z oliwą z oliwek i alantoina. Zakupiony jest on w biedronce. Krem dobrze nawilża, zmiękcza naskórek i ma przyjemny cytrusowy zapach :) Dość długo schnie, więc gdy wmasuję krem, to muszę dość długo nimi machać, aby wyschły hihi



 Niezastąpiony, wszystkim znany krem Nivea. Jest dobry na wszystko, więc na stópki tak samo :)


17 komentarzy:

  1. Ciekawy temat wybrałaś. Post bardzo mi się podoba. Widać, że włożyłaś w niego mnóstwo pracy. Wszystko dokładnie opisane, tak jak powinno. Weny życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny post, ja mma bardzo duzy problem z pielegnacja rak i stop strasznie sa suche. Koniecznie musze sprobowac tych kremów :)
    Pozdrawiam, Lu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ładne opakowania kosmetyków, a próbka kremu Douglas jest bardzo interesujaca! Ja zazywczaj zapominam by kremować dłonie, poza tym nie lubię uczucia klejących się i natłuszczonych rąk. Dziś się za nie wezmę i zrobię im domowe spa! Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kosmetyki!
    Ja mam bardzo sucha skórę u stóp.
    Muszę spróbować tych kremów.
    Pozdrawiam
    Love-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty. Do stóp polecam krem z mocznikiem Ziaja lub bardzo tani Fusswohl - świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te kosmetyki z BeBeauty :))
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/no-i-wyzwanie-organizowane-przez.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten krem Nivea to już chyba klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Avon znam i polecam każdemu, reszta oprócz Nivea nie jest mi znana. U mnie zupełnie inne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych kremików pomijając klasyk Nivea. Chętnie przyjrzę się bliżej reszcie produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie musi być uniwersalny krem Nivea :) Marka Anida u mnie nie daje spektakularnych efektów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę pamiętać o zakupie kremu z BeBeauty :D Używam zmywacza do paznokci tej marki i jestem bardzo z jego działania zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam, że ja w ogóle nie dbam o stopy :) Ciekawe kosmetyki, niektóre faktycznie wyglądają nieźle!

    http://turqusowa.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Avon Care bardzo lubię. Mam inny, ale bardzo podoba mi się jego działanie :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam, że Avon miał zazwyczaj fajne kremy do rąk. Ciekawi mnie próbka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałam już kilka kremów do rąk z Avonu i u mnie bez szału działają :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kremy Anida :) A krem Nivea także stosuje :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy