niedziela, 25 września 2016

Jesienna rutyna

Zaczynają się długie wieczory, nauki coraz więcej, a weekendy przelatują bardzo szybko. Jak sobie z poradzić z monotonią ? Ja uwielbiam jesienne i zimowe wieczory. Już w szkole wymyślam sobie plany na wieczór. Zapale świeczki, obejrzę film, poczytam książkę, zrobię sobie coś dobrego do zjedzenia, kąpiel... To wszystko zaraz po tym gdy tylko zrobię wszystko do szkoły. Nie codziennie trzeba siedzieć w domu i narzekać. Możemy wyjść ze znajomymi zjeść coś dobrego, wpaść do kogoś na herbatę, albo kogoś do siebie zaprosić. Długie wieczory mogą być super !








17 komentarzy:

  1. fajny wpis ciekawy, 3 zdjecie z psem cudne!

    buziaki :**


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tak czytam to trochę tęsknie za chodzeniem do szkoły, tą beztroską..oczywiście uczyć się nigdy nie lubiłam, ale wieczorem ksiązka + herbatka pod kocykiem, zero zmartwień...chyba,ze mam nieodrobioną prace domową, ale zawsze mozna od kogos spisac ;P

    a teraz dziecko mam i to o nie się musze martwic ;) .
    ja jeszcze 3 tyg nauki i koniec. obrona i koniec studiów. chyba, ze kiedys zdecyduje sie na mgr, ale duzo osob mowi, ze nie warto hehe, wiec i tak na razie odpuszczam. nie chce mi sie nawet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne plany do Twoich,uwielbiam jesień i ten klimat.szkoda czasu na narzekanie,lepiej wykorzystać go jak najlepiej :)

    Ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W dobrym towarzystwie zawsze jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z Tobą, super piesek i super zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie! Też uważam, że długie jesienne wieczory mogą być super! Grunt to być kreatywnym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak naprawdę, to wszystko zależy od tego jakie ma się nastawienie do życia :)
    Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również uwielbiam jesienne wieczory i w ogóle uwielbiam jesień! Super zdjęcia <3
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny pies <3
    Jesień jest fajna pod warunkiem że nie złapiesz przeziębienia. Męczy od tygodnia :(
    NewWomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja natomiast nie lubię jesiennych wieczorów :( Jest chłodno, mokro i ciemno. Po za tym wykłady na uczelni często kończą się po 18-19i sama muszę wracać do domu.

    Pozdrawiam
    mowmikate

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż, ja mimo wszystko nie mogę przekonać się do jesieni :/
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam jesienne wieczory - kubek herbaty, koc i dobry film to coś co lubię najbardziej!
    Super zdjęcia :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie jesień od zawsze była najpiękniejsza pora roku :) uwielbiam świece, gorące kakao, koce :) coś cudownego!

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda, jesienne wieczory mogą być super. Trzeba tylko umieć je sobie dobrze zaplanować. Zapraszam też do mnie: magdazarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Łoj ja sobie też tak mówiłam o tych jesiennych wieczorach, świeczki, kawka, książka a tak naprawdę siedze pod kołdrą i się ucze :/ świetna sesja!
    NOWY POST ❣ Zapraszam, na pewno się spodoba♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Długie wieczory są naprawę świetne! Uwielbiam je ♥ A zdjęcia z pieskiem się śliczne. Wyglądasz niesamowicie.

    http:/sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy