poniedziałek, 5 września 2016

Czas pomyśleć o przyszłości...

Wrzesień to czas nowych postanowień i moment w którym zaczynają się obowiązki. Rzucamy lenistwo w kąt, wracamy do szkół, do pracy. Niektórzy są myślami o zbliżających się studiach. Rodzice zaprowadzają swoje pociechy do przedszkola. Wielu z Nich idzie tam po raz pierwszy, nie mając świadomości, jak bardzo rodzice są dumni z dzieci w czasie, gdy one zostają pierwszy raz w przedszkolu. Starsze dzieci natomiast zaczynają rozdział w podstawówce, w gimnazjum, a potem liceum, technikum czy zawodówka. Wszystko idzie w takim tempie, że nawet nie zdążymy się zastanowić co tak naprawdę chcemy w życiu robić, jakie wybrać studia po szkole, jaki wybrać kierunek nauki. W takich wyborach towarzyszy Nam często wielki stres, tymbardziej, jeśli nie wiem co dalej. Przede mną ostatni rok nauki, najbardziej intensywny, ponieważ w maju czeka mnie matura. Mam jak narazie jeden cel, ale sama nie wiem czy to jest to, czemu chce poświecić całe życie. 
Muszę usiąść przed komputerem i wstępie popatrzeć jaka szkoła policealna, czy studia mnie interesują. Najlepiej jest robić to co się lubi, dążcie do tego kochani :)








23 komentarze:

  1. Oj tak, warto połączyć pasje z przyszłością, aby wszystko robiło się z jak największą przyjemnością! :)
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  2. czas tak szybko leci! pamiętam jak bawiłam się lalkami w przeczkolu a teraz? 3 gimnazjum, testy, podejmowanie własnych decyzji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdanie takie prawdziwe! Post ogólnie bardzo ciekawy i mądrze napisany :) A zdjęcia piękne *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w nowym rozdziale życia! Ywoi rodzice są pewnie z ciebie tak samo dumni jak pierwszego dnia w przedszkolu ;)
    Pozdtawiam,
    Eff :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz poważnie się zastanowić, a decyzja decyduje o Twoim dalszym życiu. Pozdrawiam :)
    Jesteś piękna, a Twój uśmiech czaruje! :)
    Obserwuję :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż ja o przyszłości myślę każdego dnia. Powodzenia

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również w tym roku mam maturę :( już się boję,ale co nas nie zabije to nas wzmocni,damy radę! Powodzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym roku będę musiała się powoli zastanawiać do jakiego liceum/ technikum chcę pójść ;/
    Powodzenia na maturze !
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bym chciała połączyć hobby z pracą :)
    >>Alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już od drugiej klasy gimnazjum wiem co chcę robić w życiu ;) teraz jestem w drugiej liceum i do celu coraz bliżej. Życzę trafnych wyborów! :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super wygladasz :)
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/ukojenie-zmeczonych-ust-olejek-do-ust.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Racja wszystko leci tak szybko, zanim się obejrzałam juz jestem w gimnazjum a tak właściwie zaczęłam 2 klase a dopiero pamiętam jaki stres miałam przygotowując się do nauki w nowej szkole a za chwilę to minie i znów czeka mnie kolejny wybór ! Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam !
    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepiej laczyc to co sie lubi i przy tym zarabiac.Ponoc jak sie kocha swoja prace, to czlowiek nawet nie czuje, ze pracuje. Pozdrawiam Cie cieplo i powodzenia;)
    uwiecznij-chwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie mam wakacji więc moje lenistwo jest tylko weekendami uaktywniane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia na maturze. A co do podążania za pasja, to wydaje mi sie ze w życiu nie wszystko jest takie proste - szczegolnie patrząc na to ilu ludzi "minęło sie z powołaniem". Obecnie ide na 2 rok studiów i powiem ci, ze nawet teraz nie wiem czy to jest to co chce robić przez resztę zycia. Grunt to pozostać otwartym na możliwości ktore nam oferuje życie :)
    Zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hobby z pracą to marzenie każdego... Mnie wystarczyłoby to gdybym chodził do szkoły przez całe życie i dostawał za to pieniądze haha. Świetny post i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tylko nie odkłądaj nauki na później, bo niby sporo czasu do maja, a jednak... ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. spodziewałam się jakiegoś inspirującego i ciekawego tekstu, a tymczasem ten nic zupełnie nie wniósł wartościowego do mojego życia. Powodzenia niemniej jednak i nam nadzieję, że Twoja wymarzona praca nie będzie związana z blogiem i twórczym pisaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. osobiście przyszłość mnie bardzo stresuje, jestem w 2klasie LO i na myśl o maturze,studiach,akademiku itd. jest przerażające!
    pozdrawiam i zapraszam również do mnie xx
    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny naszyjnik! Gdzie go kupiłaś? :)) pdoba mi się Twój styl :) Ja interesuję się jubilerstwem i skarbami ze złota i srebra.... duzo pięsze o biżuteri. Kiedyś myślałem ze biżuteria blog to bedzie trudne ale teraz bardzo dobrze mi idzie. Umieszczam bardzo duzo zdjęć z modną biżuterią, artykuły i porady, mam nadzieję ze was zainteresuję :) Najmodniejsza biżuteria KINGY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszyjnik dostałam od chłopaka, jest z Yes :)

      Usuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy