wtorek, 27 września 2016

10 pomysłów na prezent na dzień chłopca



Dzień chłopca już niebawem i znów ta sama myśl co kupić ? Większość z Nas, dziewczyn stawia w ten czas na coś drobnego. To nie urodziny, ani imieniny, liczy się pamięć i w tym przypadku możemy kupić coś dla poczucia humoru. Przygotowałam dla Was kilka propozycji co na ten dzień możecie zakupić dla braci, tatusiów, kolegów z klasy, czy też swoim chłopakom. 



1. Kubek

Znalezione obrazy dla zapytania kubek dla chłopaka

2. Pasek do spodni




3. Case do telefonu



4. Słodycze

Znalezione obrazy dla zapytania kinder słodycze

5. Zaproś go na pizze, do mcdonalda lub do Waszej ulubionej knajpki



6. Portfel 



7.  T-shirt z zabawnym nadrukiem 



8. Okulary przeciwsłoneczne
Znalezione obrazy dla zapytania okulary przeciwsłoneczne męskie

9. Płyta CD jego ulubionego zespołu

Znalezione obrazy dla zapytania plyta cd nickelback

10.  Czteropak piwa ! :)







12 komentarzy:

  1. Przydatny wpis! Sądzę, że ten ostatni punkt najbardziej ich zadowoli.
    Pozdrawiam / ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno coś sobie podpatrzę :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/unikalne-woskie-dermokosmetyki-aqa-it.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na post, przydatny :D Jestem 600 obserwatorem! :)
    Pozdrawiam ;) #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. My tego nie obchodzimy za starzy chyba jesteśmy haha
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój to by się ucieszył z jakiejś gry, albo może książki. Chociaż tak jak piszesz, dobre żarcie też by go bardzo ucieszyło;D

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, przydatny post :) My klasowo dla chłopaków kupiłyśmy po prostu czekolady, co się bedziemy wisilać haha :D Jednak dla drugiej połówki to już poważniejsza sprawa, trzeba być dobrą dziewczyną!
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły, szczególnie case i kubek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. My z dziewczynami z klasy w tym roku sprawiłyśmy naszym chłopakom zawieszki do kluczy z naszymi wspólnymi zdjęciami :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie na rozdanie
    Dominika z Books of Souls

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mojemu znajomemu kupiłam książkę- cieszył się jak głupi z niej ;p I to bym też dopisała do listy :) Dobre jest też wyjście do kina :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój przyszły mąż (mam nadzieję :D ) na dzień "chłopca" (choć wcale nie powinien dostać nic, odkąd mam syna to chyba dzień chłopca przepada dla niego :P ) dostał kufel z zabawnym napisem oraz zdjęcie oprawione w ramkę moje i dzieci ;)

    zapraszam do mnie :)
    www.MamaMagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój facet obchodził 10 marca dzień mężczyzny i z tego powodu, że w tamtym roku nic ode mnie nie dostał, bo trochę o tym zapomniałam chciałam to jakoś nadrobić. Tak pomyślałam, że kupie mu voucher do aerotunelu w Lesznie. Kiedyś o tym wspominał więc zamówiłam przez internet mu 2 minutowy lot, w tę sobotę będzie latał.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy