środa, 10 sierpnia 2016

Z tej strony Weronika...


Hej!

Dziś nietypowo,ponieważ pisze do was ja czyli Weronika z bloga: Never Give Up . Jestem bardzo szczęśliwa,że mam okazję napisać dla was post z bloga Natalii.Chciałabym wam się przedstawić,i powiedzieć trochę o sobie.Nazywam się Weronika,jak już powyżej pisałam,mam 14 lat,mieszkam w dosyć małym mieście pod Warszawą czyli w Otwocku. Moja historia z blogiem jest dosyć szalona,miałam swoje odejścia i powroty,lecz zostaje przy tym,że swojego pierwszego prawdziwego bloga założyłam dnia 4 lipca 2015 roku.Interesuję się fotografowaniem,aktorstwem i uwielbiam pozować do zdjęć dlatego też pomysł do założenia bloga.Tematyką jego są głownie moje przemyślenia.Nie wiem co mogę wam jeszcze tu napisać,nie chce wam przynudzać,trochę się o mnie dowiedzieliście jak jesteście ciekawi jak piszę,zapraszam do siebie,kliknijcie na napisz ,,Never Give Up'' na górze..Dziękuje Natalii za tą wymianę postami,i wam za przeczytanie...Buziaki!







16 komentarzy:

  1. Ciekawa inicjatywa, miło cie poznać :)

    Mój blog - KLIK


    OdpowiedzUsuń
  2. Widać,że jesteś bardzo pogodną i pozytywną osobą. Na pewno zajrzymy na twojego bloga,ponieważ bardzo podoba nam się twój styl pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa z ciebie osóbka. Wpadnę na twego bloga.
    Obserwuje
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Weroniko, miło mi Cię poznać. Po twoim krótkim ale treściwym opisem stwierdzam, że mamy wiele wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poznamy Cię po prostu w trakcie blogowania :) !! Bądź z nami aktywnie, a poznamy się bardzo szybko!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię posty gościnne, to forma nie tyle reklamy ale też poznanie innych osób. To popieram w 100%! Widziałam już Twojego bloga Weroniko ;-) Lubię przeglądać Twoje wpisy.
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :) . juz ide przejrzeć twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kojarzę Twojego bloga :) Wydajesz się być naprawdę ciekawą i sympatyczną osobą :D A zdjęcia podobają mi się!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! Wpadnę natwojego bloga ;)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post,
    zapraszam do mnie,
    http://wniqaphoto.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaraz z chęcią zaglądnę na bloga!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło poznać, śliczne zdjęcia ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna stylizacja, podoba mi się sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy