czwartek, 4 sierpnia 2016

Warszawa

Długo wyczekiwany przez Was post - mój pobyt w Warszawie z przyjaciółką. Już od dawana planowałyśmy pojechać do stolicy i w końcu się udało. Znalazłyśmy hotel, kupiłyśmy bilety pociągowe i hop. Jedziemy ! Podróż minęła Nam bardzo przyjemnie grając w państwa i miasta, słuchając muzyki, czytając książkę i przede wszystkim wspominkami. Dojechałyśmy i wzięłyśmy się za szukanie hotelu, a potem już tylko zwiedzanie. Mimo zmęczenie powędrowałyśmy na starówkę, zrobiłyśmy zakupy w złotych tarasach i pooglądałyśmy próbę koncertu obok Grobu Nieznanego Żołnierza. Wieczorem długo rozmawiałyśmy i cieszyłyśmy się sobą z Martyną. Rano szybkie śniadanko i znów spacerek po mieście. Dzień minął Nam bardzo szybko i już musiałyśmy wracać do pociągu powrotnego do Ostrowa. Bardzo miło wspominam ten wyjazd. Jeden minus jest taki, że w Warszawie jest bardzooo dużo ludzi. Nigdy mi to nie przeszkadzało, ale gdy weszłyśmy do złotych, to miałam wrażenie, że podłoga się trzęsie haha :D Wy lubicie nasza stolice ? 

  













13 komentarzy:

  1. Uwielbiam Wawę :D Ale jechać z przyjaciółką to najlepsze co może być. A skąd jesteś :P?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Warszawę, już niedługo będę tam mieszkał, z czego bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym bardzo pojechać do Warszawy, mam nadzieję,że się uda!
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Też często jeżdżę na wycieczki do stolicy. Następnym razem polecam wam wybrać się do Łazienek, można tam miło spędzić czas. A ludzi faktycznie masa dlatego cieszę się, że na co dzień mieszkam w małym, spokojnym miescie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia. Warszawa jest bardzo ładna, często tam jeżdżę do swojej rodziny.
    julalou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Warszawa jest cudowna, niestety nie zdarza mi się często do niej przyjeżdżać 💘

    OdpowiedzUsuń
  7. Warszawa to piękne miasto, uwielbiam tam wracać :) cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś za bardzo nie przepadam za Warszawą, zdecydowanie wolę Kraków :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się Warszawa :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Te tłoki bywają męczące, wiem coś o tym. Ja parę razy w miesiącu jestem w Hannoverze - oj, tam to dopiero się dzieje. Czasem w weekend ciężko jest przejść przez zwykły deptak dla ludzi... naprawdę! Mimo to, lubię te duże miasta - mają w sobie to coś, za czym czasem człowiek tęskni :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Stolica jest na liście miejsc, które muszę zwiedzić. Taki wypad jak najbardziej mi się podoba. Super spędziłaś dwa dni z przyjaciółką, przy okazji troszeczkę zwiedzając. Zazdroszczę!

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Warszawa to piękne miasto, mam nadzieję, że odwiedzę je jeszcze w te wakacje :)

    http://klaudiapientarska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy