poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Opróżniamy nasze kosmetyki ! Wyzwanie nr. 5 - Ulubione pefrumy

Hej kochani ! Czas na 5 już wyzwanie. Jakie ? Ulubione perfumy :)
Jako, że jestem zakochana w pięknych zapachach i jak to mój tata mówi ''kiedyś pójdę za ładnym zapachem i zbłądzę''haha. Dlatego też mam dużo perfum. Najczęściej dostaje je na imieniny, urodziny czy święta. Najwięcej mam ich jednak z Oriflame i Avon. Wybrałam te najlepsze i moje ulubione. Mam z perfumami tak, że każdy mi się z czymś kojarzy. Jeden nawet mam taki (Ful Moon), który bardzo kojarzy mi się z rozpoczęciem gimnazjum. Mam go już 6 lat i szkoda mi reszty użyć, ponieważ gdy go wącham, od razu mam miłe wspomnienia. 
Niestety nie opowiem Wam jak pachną podane pefrumy, ponieważ nie jestem w stanie opisać. Wszystkie są cudowne i polecam je z całego serca :)





Perfum który dostałam od chłopaka. Uwielbiam go, używam go na najważniejsze okazje. Bardzo długo utrzymuje swój zapach co jest wielkim plusem :)


Kolejny perfum jest z oriflame. 


Bi-es Crystal. Dostałam go w 2 klasie gimnazjum gdy na święta wymienialiśmy się paczuszkami w klasie :)


Swojego czasu miałam sporo perfum z FM. Wszystkie takie jakie widzicie na zdjęciu :)


Perfum z Avon. Skończyłam właśnie drugą buteleczkę :)



Vera Wang princess. Dostałam go od rodzinki z Irlandii na imieninki. Jest super :)



Paasion Dance z Avon. Ten perfum kojarzy mi się z moim dzieciństwem. Dostałam go kiedyś od siostry, a teraz po kilku latach przypomniało Nam się o nim. Kupiliśmy nową buteleczkę z mamą i używamy na spółkę hihi :)


No i Full Moon, o którym pisałam wyżej. Mnóstwo wspomnień :)



Pur Blanca z Avon :)


Federico Mahora z FM :)



Wydaje mi się, że bardzo dużo osób zna ten pefrum. Perceive z Avon :)
Również kojarzy mi się z dzieciństwem, mm..



Perfum w kształcie kwiatka. Oriflame muse :)


Kolejny perfum, który dostałam od cioci, niestety nie wiem skąd on jest :(



Kolejny perfum z Oriflame. Używam go od niedawna :)



Na sam koniec euphoria Calvina Kleina. 





36 komentarzy:

  1. Znam tylko Passion Dance, bo mam roletkę tego zapachu.
    P.s. Wiem, że to brzydko kogoś poprawiać i przepraszam, ale są "perfumy" a nie "perfum" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo masz perfum! :)
    Moją ulubioną perfumą jest Blue de Chanel ♥

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czegoś takiego jak "perfuma"... :-)

      Usuń
  3. Spory zapas :) Euphorię miałam, ale oddałam komuś bo to nie był mój zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten co nie wiesz to giordani Gold z oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam kilka i mialam okazje poczuć na własnej skórze

    OdpowiedzUsuń
  6. Celebre mam zapasik hah mega! :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego masz :) Nie znam żadnego z Twoich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze chciałam mieć jeden i go nie zmieniać. Tak, żeby kojarzyć się wszystkim z jednym ładnym zapachem. No i jestem zauroczona złotą Naomi Campbell, chociaż za malutką buteleczkę płaci się 70 zł... ale warto!

    niebianin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie mozna z daleka rozpoznac po ciagnacej sie za mna woni coco chanel mademoiselle - to jedyne perfumy, ktorych po prostu nie moze zabraknac na mojej polce :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno super pachną! miałam te 2 z Avonu :D


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Szkoda, że my nie jesteśmy blogerką urodową, bo te wyzwania są mega! :D Perfum z kokardką i koroną wymiatają :D My niestety mamy tylko trzy swoje flakoniki :/ E tam ;D Zawsze coś :D Hehe ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post i dużo masz tego aż Ci zazdroszczę ... Nigdy nie używałam perfumow z Avonu a słyszałam ze są genialne i długo sie utrzymują .

    Mój Blog Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Na większości blogów króluje Avon ;)
    Dużą liczbę Twoich zapachów znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wśród swojej kolekcji 280 pełnowymiarowych butelek nie mam ani jednego zapachu marki Avon... :-) (ani "odpowiedników")

      Usuń
  14. Ja uwielbiam zapachy z avon, lecz z powodu, że uwielbiam bardzo słodkie zapachy moim numerem jeden są perfumy Justina Biebera "Boyfriend". Sama w to nie wierzę hahah, ale zapach mi się podoba niesamowicie! Choć nie jestem jego żadną fanką :p

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo tego u Ciebie :) Kojarzę te zapachy z Oriflame, jednak to nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze przyznać, że robi wrażenie, bardzo dużo tego masz :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Spora kolekcja :) Trzecia od końca to Giordani Gold z Oriflame :)
    Pozdrawiam :)

    lenazawro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Passion i Pur Blance bardzo lubię :) Jak zaczynałam współprace z Avon to Pur Blanca był moim pierwszym ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem pokaźna kolekcja, chętnie się w któryś z tych zapachów zaopatrzę :)
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post. Będę częściej wpadać. I pamiętaj jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie. ;) Miłego Dnia :) http://www.crazyphotonature.blogspot.com/ Pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten z Irlandii i Fererico Mahora (mam nadzieję, że napisałam dobrze) mają piękne buteleczki! :)
    Też lubię ładne zapachy, świadczą trochę o człowieku :)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej jaka kolekcja!Niektóre mają przepiękne flakoniki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również kolekcjonuje perfumy i kilka z Twojej mam ♡ Kazdy ma inny charakter i przypomina inne wspomnienie
    Pozdrawiam
    Justyna ~szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Niezla kolekcja perfum, znam kilka z tych, które tu prezentujesz. Osobiscie najbardziej uwielbiam Esprit.

    Obserwuje:)

    https://uwiecznij-chwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam tą Euphorie Calvina Kleina pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam Euphorie, ale inną, lubię zapachy CK. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sporo fajnych zapachów posiadasz. Buteleczka Vera Wang geniealna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale masz pokaźną kolekcję, kilka z zapachów miałam okazję stosować. Bardzo podobają mi się flakoniki niektórych. Są urocze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy