wtorek, 23 sierpnia 2016

Opróżniamy nasze kosmetyki ! Wyzwanie nr. 4- Kosmetyki do pielęgnacji ciała

Tym razem przedstawiam Wam kosmetyki do pielęgnacji ciała. Jak widzicie jest ich sporawo i są one przeróżne. Płyn do kąpieli, pod prysznic, krem po depilacji, antyperspiranty, olejek do ciała w spreyu, mleczka do ciała. 
Zapraszam kochani do fotorelacji i króciutkiej recenzji :)







Jako pierwszy, ten niebieski to żel do mycia ciała z Avonu,ma bardzo przyjemny zapach. Polecam :)
Następne są 2 produkty z Avon. Pierwszy - Kremowy peeling jogurtowy do ciała, a drugi to jogurtowy żel do mycia ciała. Oby dwa te produkty mają przepiękny zapach, słodziutki, jogurtowy :)
Kolejny jest mus do kąpieli. Jak widać jeszcze go nie używałam, ale gdy zacznę, to na pewno zrobię Wam recenzje na blogu. Już po samym truskawkowym zapachu, mam ochotę się w nim wykąpać :)






Zestaw z Avon. Wyżej pisałam o dwóch pierwszych produktach, 3 natomiast to jogurtowy balsam do ciała :)


Produkty z Garniera. Pierwszy - Nawilżanie 7 dni. Drugi- Intensywna pielęgnacja. Są super i często smaruje nimi swoje ciało, przed wyjściem, po opalaniu, po kąpieli :)
Kolejny produkt to balsam po depilacji z Eveline 9w1. Ma przyjemny zapach, łagodzi podrażnienia po goleniu, nadaje efekt gładkiej skóry i wiele innych :)
Kolejny to balsam wyżej opisany z Avonu :)


Olejek do ciała z Avon. Bardzo go lubię, ponieważ długo utrzymuje się zapach na ciele. Najczęściej psikam sobie nim ręce, więc doskonale go ciągle czuje :) 


Jako kolejne - najważniejsze dla mnie antyperspiranty. Uwielbiam oby dwa :)


24 komentarze:

  1. sporo ich masz

    skomentowałam , teraz ty https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej serii z Avonu nie miałam, ale zaciekawiłaś mnie nią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa recenzja, z tego co wiem właśnie z Garnier są dobre produkty, chociaż sama ich nie używam, bardziej preferuję Ziaja i Under20 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam chyba jeszcze nic z tych produktów. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś często sięgałam po żele z Avonu. Obecnie dominuje u mnie Balea, o czym napisałam na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka z wymienionych powyżej używałam. Naprawdę bardzo dobre kosmetyki :) Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kremowy peeling do ciała z avonu mam, używam i jestem zadowolona jest godny polecenia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tylko czerwony balsam z Garniera, używałam go dosłownie kilka razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o widze fajne nowosci dla mnie :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/wondershow-volume-mascara-eveline.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten mus, uwielbiałam go :) Ogólnie Stara mydlarnia ma się czym pochwalić ;)

    OdpowiedzUsuń

  11. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Patricia
    http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam spróbować markę Sylveco, hipoalergiczna, naturalna w składzie, a do tego bardzo aromatyczna pachnie jak w szkolnym zielniku ;)
    Pozdrawiam i do usłyszenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne produkty
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ale te wszystkie żele muszą genialnie pachnąć !
    http://07-35am.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Z kilkoma produktami sie spotkałam, polecam, a i super post

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie miałam nic z wymienionych przez ciebie produktów, ale na pewno kiedyś po nie sięgnę :D

    http://nati-nataliii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo tych produktów ! Nic nie posiadam, ale na pewno zachęciałaś mnie do zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten mus do kąpieli Ecoreceptury od razu rzuca się w oczy :) Wygląda bardzo obiecująco :D Wyobrażam sobie ten truskawkowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koniecznie opisz mus do ciała! Jestem go bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kilka z tych produktów używałam :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna kolekcja. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę dużo Avonka u Ciebie..Kosmetyki wspaniałe,miło było poczytać.
    Będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy