poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Opróżniamy nasze kosmetyki ! Wyzwanie nr. 3 - Kosmetyki do makijażu

Kosmetyki do makijażu czas start ! Przyszła kolej na 3 część wyzwania, w której pokażę Wam moje kosmetyki. Jak widać nie ma ich dużo, tylko najpotrzebniejsze rzeczy. Najwięcej mam błyszczyków, ponieważ mam hopla na punkcie malowania ust, dlatego, że są one często przesuszone. 
Zapraszam kochani do fotorelacji moich skarbów i króciutkiej recenzji :)





Paletka z wibo. Prawdę mówiąc rzadko jej używam. Najczęściej maluję się tylko tuszem do rzęs i to mi starcza. Paletka jest świetna. Dostałam ja od babci, ale z tego co wiem zakupiła ją w Rossmanie. Bardzo przypodobały mi się odcienie i ich nazwy :)



Następnie fluid, który pokazywałam Wam tutaj : klik
I fluid z Soraya, którego rzadko używam, ale jest w razie wuu :)


No i pomadki ! :)
- Pomadka z malinką jest z yes-rocher. Jak już mówiłam w 1wszym wyzwaniu ślicznie pachnie i można się od niej uzależnić :)
- Następnie balsam w różowym pojemniczku. Wygląda jak wazelina i ma ładny zapach. Zakupiłam ją w Primarku
- Pomadka ochronna z Nivea, którą kupiłam w Rossmanie
- Następnie pomadka z Oriflame, moja ulubiona :)
- No i pomadka z Lovely, której używam bardzo rzadko 



Na zdjęciu widzicie eyeliner z Eveline, kredkę do oczu z Avon, niebieski eyeliner w kredce z Oriflame, i dwie ostatnie kredki do oczu niestety nie mam pojęcia skąd,a pośrodku zaplątał się pędzelek z Orilfame


Gąbeczki do makijażu :)





19 komentarzy:

  1. Ja też w swojej kosmetyczce mam najwięcej szminek, uwielbiam je!
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny zbiór kosmetyków do codziennego makijażu :) Normalnie jak bym widziała zdjęcia swoich ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj piąteczka! Ja też mam bzika na punkcie pielęgnacji ust, super produkty.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka wygląda fantastycznie. Ja za to o usta w ogóle nie dbam :D

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam dbać o usta i mam naprawde wiele produktów do ust!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Oriflame uwielbiam matujące szminki, spróbuj, może Ci się spodoba!
    Też mam podobnie, zazwyczaj używam tuszu do rzęs, cieni naprawdę bardzo rzadko. Ale Twoja paletka to super prezent od babci. Chciałabym, żeby i moja mnie takimi rzeczami obdarowywała.
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny raz widze u kogos paletke z wibo :)
    dodaje do obserwowanych i zapraszam !
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/wyzwanie-trustedcosmetics-4-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. paletka cieni wygląda kusząco, chociaż sama robię tak jak Ty (wystarczy tusz) to chętnie bym się w taką zaopatrzyła, bo kolorki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne te gąbeczki do makijażu. chciałam ostatnio je kupić, ale jakoś się nie mogę do niech przekonać.

    http://pa2ul.blogspot.com/2016/08/kosmetyki-do-makijazu-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem spora kolekcja kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gąbeczki do makijażu są świetne, używam ich od jakiegoś czasu i jestem z nich bardzo zadowolona. Co do paletki cieni- kolory są piękne, idealne na co dzień, jak i na wyjście na imprezę. Od pomadek jestem uzależniona- również mam ich najwięcej, nigdy nie wiesz na jaki kolor masz ochotę. :)
    Pozdrawiam
    http://katie-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. A jak jest z pigmentacją tej paletki Wibo ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę do końca określić, ponieważ używałam jej 2/3 razy prawdę mówiąc. Nakłada się dobrze, a co do koloru jest w sam raz. Poprawię go raz i jest super :)

      Usuń
  13. Też bym chciała mieć tyle kosmetyków <3
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę tego jest :D
    Nie znam się na tym, ale chyba jest dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kosmetyki! Najbardziej do gustu przypadła mi paletka z Wibo :)

    A w wolnej chwilii zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Paletka Wibo jest naprawdę ładna. Co prawda wiele drogeryjnych cieni mnie uczula, ale może Wibo będzie wyjątkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Paletka Wibo cieszy oko ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy