niedziela, 21 sierpnia 2016

Opróżniamy nasze kosmetyczki ! Wyzwanie nr. 2 - Kosmetyki do pielęgnacji twarzy

Czas na drugą część wyzwania, czyli Kosmetyki do pielęgnacji twarzy :) 
Osobiście to chyba moje ulubione wyzwanie, ponieważ uwielbiam dbać o swoją twarz i z wszystkim kosmetyków to właśnie ich chyba mam najwięcej. Toniki, kremy.. Mmm, uwielbiam ! :)





Przedstawiam Wam żele, na wypryski ! Nakładasz żelik na niechcianego gościa na twarzy, powtarzasz kilka razy tą czynność i znika :)
Ten niebieskie żele są z oriflame, natomiast pomarańczowy - Avon


Zielony tonik na oczyszczenie twarzy - Oriflame
Niebieskie toniki, dla młodej skóry skłonnej do wyprysków - Oriflame
Pomarańczowy kremowy żel do mycia twarzy - Avon



Demakijaż 
1.  Mleczko + tonik Pure Calmille 
2. Mleczko do mycia oczu - Avon
3. Woda do demakijażu twarzy - Avon
4. Najlepszy produkt do demakijażu jaki miałam -
Płyn Micelarny z Nivea 







Nivea - Mam go zawsze przy sobie w torebce, niezastąpiony od dzieciństwa :)
Krem na noc - Garnier 




10 komentarzy:

  1. ja używam tylko kosmetyków naturalnych do pielęgnacji twarzy. są drogie jak cholercia ale działają na mnie najlepiej. Polecam Ci wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem niezłe kosmetyki! Płyn micelarny z Nivea jest faktycznie świetnym rozwiązaniem!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ AARLENAA.BLOGSPOT.COM ♪

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten krem z Garniera, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie zdecydowanie mniej. Peeling i tonik :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z całego tego zestawienia używałam jedynie kremu Nivea haha. :D

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jaką Ty masz kosmetyczkę aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kosmetyki.
    Uwielbiam Nivea ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uniwersalny krem Nivea to mój kosmetyk wszechczasów. Co miesiąc zużywam opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię z YR to mleczko do demakijażu, miałam już ogrom opakowań ;) i chyba z jedno kupiłam, a tak zawsze dostaje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy