piątek, 19 sierpnia 2016

Opróżniamy nasze kosmetyczki ! Wyzwanie nr.1 - Co zawiera twoja kosmetyczka ?

Witajcie ! Dziś z troszeczkę z innej strony, ponieważ biorę udział w wyzwaniu Opróżniamy Nasze Kosmentyczki ! Jest mi bardzo miło, że zostałam przyjęta, więc z miłą chęcią pokaże Wam co znajduje się w mojej kosmetyce :) Nie jest to dużo kosmetyków. Mam przy sobie zawsze najpotrzebniejsze rzeczy. 

Jak widzicie jest to fluid o którym opowiadałam Wam tu klik .

Następnie jest to eyeliner z eveline, którego nie często używam, ale w razie czego mam go pod ręką :)

Następny jest tusz do rzęs z Oriflme :)

Potem w kolejności są pomadki i błyszczyk. Najczęściej używam błyszczyków i ten z oriflame jest moim ulubionym. Następnie pomadka z yes-rocher. Używałam ją przez jakiś czas non stop. Jest cudowna, cudownie pachnie i uzależnia :) Potem najrzadziej używana pomadka z Lovely :)

W swojej kosmetyczce zawsze mam również przybornik do paznokci. Najważniejszy natomiast jest tam pilniczek bez którego się nie rozstaje :)













 


14 komentarzy:

  1. widzę, że też masz coś z oriflame :D ja mam tusz do rzęs z kolei hehe :)
    bardzo piękne zdjęcia. ja się może kiedys nauczę haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam liner z oriflame i w stu procentach go polecam, fajne te wyzwanie! Sama chciałabym wziąć w nim udział miałabym dużo do pokazania haha :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze możesz :)

      http://www.trustedcosmetics.pl/oprozniamy-nasze-kosmetyczki-zapowiedz-wyzwania-dla-blogerek-urodowych/

      Usuń
  3. Fajny ten liner z Oriflame chyba sama go zakupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja kosmetyczka - jest ogromna. jestem blogerką urodową, kocha testować.
    jeżeli mam nadmiar kosmetyków i brak możliwości by je wykończyć - bo ciągle pojawiają się nowe, oddaję siostrze- ona ucieszy się ze wszystkiego x

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Same najpotrzebniejsze rzeczy ! Podziwiam ! I jak zadbanie i czysto, wielki szacunek :D

    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadnych rzeczy z Twej kosmetyczki nie znam i nie używałam
    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesująca kosmetyczka :)
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super kosmetyki :)
    dodaje i zapraszam !
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/wyzwanie-trustedcosmetics-4-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ahh dawno widziałam tak mało rzeczy w kosmetyczce, ja chociaż połowy nie używam nie umiem się z nimi rozstać :) zazdroszczę tak małej ilości :) łatwo wszystko odnaleźć :P

    Zapraszam do mnie:
    https://zawszesympatycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. To moja mimo że mała jakaś duża przy Twojej ;) Choć do makijażu mam naprawdę mało rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kosmetyczka i świetna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy