środa, 17 sierpnia 2016

My nr. 1 - Stay Matte z Rimmel

Mój ulubiony fluid, bez którego się nie rozstaje. Poznajcie - Stay Matte, z Rimmel. Zaczęłam go używać ponad rok temu i od tego czasu nie wyobrażam sobie makijażu bez niego. Chciałabym zmienić swoje przyzwyczajenie, ale gdy widzę go na promocji w Rossmanie czy w Naturze, to od razu muszę go kupić. 
- Uwielbiam w Nim to, że jest taki matowy, nałożę jedną warstwę i mam gładziutką twarz.
- Jedno opakowanie starcza mi nawet do 2 miesięcy. Nie maluję się codziennie i nie używam go też dużo. 
- Nie tworzy efektu maski
- Ma bardzo lekką i gładką formułę, uwielbiam konsystencje tego podkładu.
-  Ma bardzo fajne opakowanie, małe, zgrabne i zawsze mogę go mieć przy sobie w torebce.

Cena -  ok. 21 zł. Jest często na promocji w Rossmanie, albo w Naturze i kupuję go wtedy za ok. 14 zł :)
Pojemność - 30 ml.
Używam odcienia 100





Zapraszam kochani na moje konto na DDOB -

17 komentarzy:

  1. Krycie ma świetne ale wpływ na cere tragiczny ... Naprawde zostaw poki mozesz ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie nie korzystam z fluidu :) Ale kiedy nadejdzie jesień/zima zdecydowanie do niego powrócę :) Może akurat kupię ten model... Wydaje mi się być w przystępnej cenie :)
    https://pannakuchcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę znam się na pokładach. Ten podkład ma konstytucję kremu, więc po czasie niestety wysusza strasznie skórę jeżeli przed nałożeniem nie używamy żadnego kremu lub bazy. Zgadzam się z tym że kryje, po nałożeniu wygląda świetnie lecz po kilku godzinach skóra robi się sucha i podkład staje się bardzo widoczny. Trzeba go naprawdę uważnie nakładać, ponieważ jeżeli zostanie nie dokładnie nałożony bardzo odznacza się od koloru skóry. Używałam go przez dwa lata, więc troszkę go sprawdziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny jest,również mój ulubiony :)
    I do tego cena zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam go w ręce i miałam kupić i nie zrobiłam tego, ale teraz chętnie kupie i przetestuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować. Jestem na etapie poszukiwań czegoś stacjonarnie, bo z oriflame nie mam potrzeby zamawiania jednego podkładu. Świetny wybór!

    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go ale jakoś nie przypadł mi do gustu a bardziej chyba nie przypadł mojej cerze :P

    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze nie lubię fluidów :/ robi mi się na twarzy maska zamiast normalnie kryć niedoskonałości :( ale może jednak ten jest inny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez miałam ten fluid i serio jest świetny polecam go tez wszystkim ! Bardzo mnie zaciekawił twój blog będę tu cześciej :) www.dalialehmann.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo :) Dużo o tym fluidzie słyszałyśmy i ciekawie wygląda :D Musimy przetestować i go sprawdzić! Chociaż teraz mamy ich aż za dość ;p ;D Hehe ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś Stay Matte był moim ulubionym podkładem, nie rozstawałam się z nim ;) Na dzień dzisiejszy trochę eksperymentuję, jednak zdecydowanie jest to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzecztywiście ma świetne krycie i fajną konsystencję. Używam go na większe wyjścia (na co dzien obywam się bez podkładu).
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze wypróbować jestem tego bardzo ciekawa wydaje się, ze ma fajną konsystencję i krycie

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ten podkład i osobiście nie polecam. Mam cerę skłonną do przesuszania, a ów podkład tylko pogarszał sprawę. Nie dość, że wysuszał to jeszcze podkreślał przesuszoną skórę. Krycie zaś ma bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam tego produktu, jednak twoja recenzja jest bardzo zachęcająca, tak samo jak i dość niska cena :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy