poniedziałek, 15 sierpnia 2016

44 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia:**


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku mega zdjęcia :) śliczna jesteś bardzo.
    Gdzie kupiłaś bluzkę ?
    zapraszam do mnie ---> kanatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzeczkę kupiłam w Bershce na wyprzedaży :*

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi siebjakos i wielkosc zdjec pieknie wygladasz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia, wyglądają na takie spontaniczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :) Bardzo dobra również ich jakość :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia czy może pamiętasz gdzie kupiłaś taki świetny zegarek, bardzo nam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zegarek to prezent od mojego chłopaka, niestety nie wiem gdzie go zakupił :( Też mi się bardzo podoba :*

      Usuń
  7. Boże, zawsze zachwycam się Twoimi zdjęciami ♡

    Only-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi sie ostatnie zdjęcie (wszystkie są cudowne ale akurat te ma taki jakiś klimacik) mega zdjęcia ogólnie ^^ widzę ze nie jestem jedyną osoba która na słońce zakłada okulary przeciwsłoneczne bez względu na to że bez nich staje sie trochę kretem?:D pozdrawiam!
    www.ksiazkowalyssa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :) Śliczną masz tą bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! A tło z ostatniego po prostu podbiło moje serce! Że też u mnie nie ma takich miejsc! ;/

    roksanakalinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super ujęcia! i piękny uśmiech:)
    pozdrawiam http://dreamilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekstra zdjęcia :) 6 najlepsze :)

    Pozdrawiam, http://brofashionkilla.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe zdjęcia i świetna stylizacja, szkoda że nie dodałaś linków do ciuchów.
    Pozdrawiam victoriaaprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia , naprawdę bardzo ładnie wyglądasz. Bardzo podoba mi się ta bluzka.
    Pozdrawiam i czekam na następne posty! :)
    Justyna ~ szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjątka :) wyglądają fajnie, bo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać że blog to twój świat:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jesteś to raz, dwa bluzka jest cudowna, trzy również zapraszam do siebie na ddob http://ddob.com/user/index/selfisshgirl :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna jest ta bluzeczka! Świetne zdjęcia :)
    Julia's Secret

    OdpowiedzUsuń
  20. Blog nie koniecznie dla mnie, ale jesteś tak ładna, że musiałem przeżeć trochę postów! :) Mega styl! <3
    http://niepowiemkimjestem.wixsite.com/zpolskimprzezzycie

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia! Najbardziej podobają mi sie te z rozwianymi włosami!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia! czyżby stary browar w Poznaniu? 😅

    dryclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia <3
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale masz piękne włosy :^ Super zdjęcia!

    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie świetne zdjęcia ;) Znane mi miejsce ;D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Bluzeczka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne zdjęcia!
    Śliczne są te okulary :)

    Pozdrawiam :*
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz. Lubię jeansowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mega podobają mi się zdjęcia!
    Pozdrawiam, Weronika
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zdjęcia. Podoba mi się twoja bluzka i zegarek. Dobry wybór :) No i ciekawe miejsce do zdjęć. Jesteś fotogeniczna, fajny wpis :) Dawno kupiłaś tą bluzkę? Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś 2/3 tygodnie temu w Bereshce :* Dziękuje bardzo :)

      Usuń
  31. wow świetne zdjęcia <3

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne zdjęcia ! ;)
    http://personalstyle23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Modeleczka moja! Zakochałam się w 3 zdjęciu :o ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja ! Super T-shirt ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy