niedziela, 24 lipca 2016

Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej

W końcu trochę odpoczęłam od wszystkiego i mogę powrócić do dalszej monotoniczności w wakacje. Pfuu.. Jakiej monotoniczności ? Do przeżywania nowych przygód ! Ostatnie dni spędziłam w Warszawie i u przyjaciółki. Bardzo się cieszę, że miałam okazję znów zobaczyć stolicę. Postaram się Wam zrobić post o tym gdzie byłyśmy i co zobaczyłyśmy. Moim zdaniem super jest gdzieś wyjechać, ale '' wszędzie dobrze, ale najlepiej w domu''. Często używam tych słów jak skądś wracam. Człowiek czasami robi wszystko, byle by wyjść z domu, aby nie dostać do głowy, ale gdy już wróci jest bardzo podekscytowany przeżyciami jakie przeżył ostatnimi czasy no i teraz w końcu może na chwile pozostać w samotności w swoim domku. 














20 komentarzy:

  1. Z tymi słowami sama jestem w stanie się zgodzić. Czekam na wpis z Warszawy.
    Cudnie wyglądasz.
    Obserwuję.

    http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czekam na wpis z warszawy :).
    Mogłaś ramiączka opuścić było by ładniej :P.
    Pozdrawiam
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja, podobają mi się te okulary. Jeśli się nie mylę, to podobne ma Kylie Jenner, ale głowy nie dam sobie uciąć.

    Ja do dzisiaj pamiętam jak wyjechałam z rodzicami do Szwecji i mieszkaliśmy tam aż 4 lata. Wydawało mi się, że tam jest dobrze i lubię tam być, ale kiedy wróciłam do Polski, do domu, do tego wszystkiego zrozumiałam, że to tutaj mam swoje 4 ściany i nic mi tego nie zastąpi :)

    Ściskam ciepło, Sunshine

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna stylizacja *O*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że nie jestem jedyną, która mówi tak, po każdej podróży :)
    Świetna stylizacja i zdjęcia. Uwielbiam te bluzeczki

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie ja też czekam na wpis z Warszawy! Śliczne zdjęcia :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. owszem, zgodzę się z tobą. najpiękniejsze miejsca świata nie zastąpią nam domu- zawsze w obcym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wyglądasz! A okulary - świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne, radosne zdjęcia :) stylizacja bardzo do Ciebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także uwielbiam stolicę jednak w kochanym domu czuje się najlepiej, chociaż może kiedyś będzie mi dane o Warszawie powiedzieć dom :D
    Ślicznie wyglądasz, bluzka bardzo mi się podoba
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/07/time-for-rest.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja. :) Ja też uważam, że wszędzie dobrze, ale najlepiej w domu. :) Pozdrawiam :)

    http://czytelnicze-zacisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz!
    Mega okulary :)
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia! :)
    Strasznie podobają mi się te bluzki, wprawdzie są wszędzie, ale nie każdy w nich dobrze wygląda- u Ciebie wygląda to przecudnie! :)
    Akurat też ostatnio byłam w Warszawie, ale czekam na post, żeby wiedzieć jakie miejsca odwiedzić w czasie kolejnej wizyty. Pozdrawiam :)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też zawsze używam tych słów po każdej podróży, nawet najbardziej udanej :-) po prostu lubię mój domek

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak, zgadzam się z tym powiedzeniem :) Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tymi słowami zgodzę się w 100%
    Chciałabym też ujrzeć post z Warszawy :)
    Świetna stylizacja
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia i ładna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że i mi uda się kiedyś zwiedzić Warszawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy