sobota, 2 lipca 2016

TOP 5 IN BEACH


Tegoroczne wakacje zapowiadają się jako te kolejne, bardzo ciepłe ! W tamtym roku, nie miałam zbyt wiele okazji, na to, aby wypluskać się w jeziorze czy nawet opalić.. Ponieważ prawie całe wakacje spędziłam w deszczowej Irlandii ! W te wakacje zamierzam dużoo czasu spędzić nad jeziorkiem i korzystać z pięknej pogody. Musiałam sobie przypomnieć co zabrać na taką wyprawę. 

1. Pierwszą rzeczą bez jakiej się nie ruszę to balsam do i po opalaniu. 


2. Jeeedzenie i picie ! Najlepiej zdrowo - musli, woda.. Co jogurta to po zrobieniu tego zdjęcia, zaczęłam myśleć, czy dobry pomysł wziąć go na taką gorączkę :) Dobrym rozwiązaniem są również kanapki !


3. Okulary przeciwsłoneczne i najlepiej jakaś czapeczka na głowę



4. Telefon, słuchawki. Do zrobienia kilku zdjęć na pamiątkę, zawsze przyda Nam się telefon, a do opalania słuchawki i dobra muzyka, aby nam miło zleciał czas :)


5.  Zawsze dobrze mieć przy sobie mokre chusteczki, do szybkiego przeczyszczenia rąk :)


Pewnie o ręczniku i stroju kąpielowym wszyscy pamiętają ! :)
Macie blisko siebie jakieś jeziorko do wypluskania się? Może wybieracie się na jakieś wakacje ? Pochwalcie się ! :)


51 komentarzy:

  1. niezbędnik plażowicza! super post :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, wszystko co najpotrzebniejsze :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie rzeczy, które wymieniłaś, jak najbardziej się przydadzą na taką wyprawę. Podobnie jak Ty mam wątpliwości czy ten jogurcik nie zepsuje się na takim cieple, haha.
    atramka.pl *klik*

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wybrałabym się teraz na plażę, nad wodę ♥
    W te wakacje może się uda ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadę nad morze, więc niezbędne rzeczy takie jak te wyżej mi się przydadzą na pewno :)
    papcinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest iphone5?Super post!
    Szkoda,że w tamtym roku nie mogłaś się opalić :( Ważne,że w tym roku ci sie uda♥
    Miło mi się czytało i oglądało zdjęcia :D
    ZAPRASZAM NA BLOGA-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak iphone5 :) Na pewno sie uda, dziękuje bardzo <3

      Usuń
  7. Mój niezbędnik wygląda podobnie, tylko ja bym jeszcze dołożyła jakąś ciekawą książkę :)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ruszam się bez tych rzeczy na plażę :) A co do jedzenia to akurat w te lato bardzo często jem musli, polecam z różnymi jogurtami :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze dobrany niezbędnik na plażowanie :).

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, takie rzeczy są niezbędne i z pewności umilą nam odpoczynek nad jeziorem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super post ;) życzę udanego wypoczynku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jadę za kilka dni nad morze. Świetny post teraz na pewno nic nie zapomnę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bielenda jest super do opalania! Świetny wybór! I do tego boska torebka :)
    Na pewno zostanę tu dłużej bardzo ciekawy blog i super wystrój :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To także mój niezbędnik! :P A balsam do opalania to podstawa!
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim niezbędnikiem wakacyjnym są sandały rzymianki :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Racja, balsam do opalania oraz okularki przeciwsłoneczne to podstawa :).
    Ps. Dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja na szczęście niedaleko mam jezioro więc mega się cieszę! wymieniłaś wszystkie rzeczy które ze sobą biorę ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja w te wakacje niestety nigdzie nie wyjeżdżam :'( ale nie ma tego złego, całe wakacje spędzę z moimi przyjaciółmi ;) z nimi nuda mi nie grozi ;)
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja często zapominam o balsamie ! A bez okularów nawet się nie wybieram :D

    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. hah świetny niezbędnik! super post ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. My wybieramy się do Włoch. Mamy nadzieję, że się uda :)
    Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wakacje w Irlandii też mogą być niezapomnianym przeżyciem :D
    Fajny post, można by z tego zrobić niezłą serie coś w stylu niezbędnik wakacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja sam w tym roku na plażę się nie wybieram, ale Tb życzę miłej zabawy.

    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. W sumie do najbliższego jeziora mam jeskieś poł godziny drogi. :D Jest tam całkiem przyjemnie, ale dużo bardziej podba mi się w Gostyninie. Na pewno odwiedze to miejsce. :)
    Podałaś naprawdę przydatne rzeczy, co do jogurtu: kiepski pomysł na upał! :D
     
    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/2016/07/musze-nauczyc-sie-mowic-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja na plażę się w te wakacje nie wybieram, ale Tobie życzę miłej zabawy.

    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja się w te wakacje nad jezioro nie wybieram, ale Tobie życzę miłej zabawy.

    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Dorzuciłabym jeszcze jakieś czytadełko albo krzyżówki - coś, czym można by zająć się będąc już na miejscu ;) Poza tym super zestawione :) Już wkrótce wybieram się nad morze, więc Twój post na pewno się przyda :D Pozdrawiam!
    http://worldofloverance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Niezbednik 👌 super pościk 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo przydatny post! Ja nie ruszam się z domu bez dobrej książki :)
    Zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/2016/05/what-will-they-think-about-me.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Ile ja bym dała, żeby znaleźć się teraz na słonecznej plaży nad polskim morzem.

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super post czy zaobserwójesz naszego bloga oraz skomentójesz ostatni post. Prosze

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajnie przygotowany niezbędnik ^^ Bez okularów ani rusz ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja właśnie wróciłam z nad jeziora :D
    świetny post :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Wymieniłaś wszystko, to co biorę nad jezioro:D
    Torba jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  36. Przydatny post, bardzo ważny faktycznie jest krem z filtrem :) Piękna ta torba w ananasy *.*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  37. Życzę udanych wakacji kochana :)
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Idealny niezbędnik :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Super post. Niezbędnik, super zawszę jak wyjeżdżam to czegoś zapominam. Może teraz się uda nie zapomnieć.
    Zapraszam thebronzeseed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Niezbędnik plażowiczów :) Przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Osobiście, preferuję góry ale niezbędnik jest dla każdego! :)

    Zapraszam > Zapraszam :)
    http://rokprzerwy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. haha dla mnie to nie wszystko co mogłabym zabrać na plażę :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Pamiętam jak kiedyś się spaliłam na słońcu, od tego momentu zawsze mam przy sobie balsam z filtrem
    emilybookss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. jak wakacje to tylko nad wodą! idealny niezbędnik na plaże:) http://dreamilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny niezbędnik! Myślę,że każdy z nas powinien zabrać to za sobą na plażę! Masz prześliczną torbę!
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga,bo jest świetny!
    OBSERWUJĘ !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy