poniedziałek, 4 lipca 2016

Stop boredom

Deszczowy dzień - nie mam co robić. Czemu pada ? Chce słońce, chce wyjść na dwór, poopalać się, porobić coś typowo wakacyjnego, zaszaleć, cokolwiek, byle by wyszło słońce. Słońce, gdzie jesteś ? Dobra, jest, uff. Niee, jednak jest za ciepło. Nic mi się nie chce, nie wychodzę z domu, bo dostanę jeszcze jakiegoś udaru, a tego przecież nikt nie chce ! Przechodząc do sedna. Wiele osób bardzo dużo planuje, zrobić coś super, ale niestety... to nie wychodzi, najczęściej przez lenistwo. Tylko jak je przezwyciężyć ? Przecież nic nie robienie jest super ! No dobra, super, ale do czasu, gdy się nie dostanie do głowy przez siedzenie i narzekanie jak bardzo mi się nic nie chce. Siedząc wieczorem przed kompem powtarzam sobie, że następnego dnia rano wstanę, zrobię coś kreatywnego, poćwiczę, wyjdę na dwór, poczytam książkę. Przychodzi ranek, a ja leżę w łóżku, wygrzebię się zrobić śniadanie i wracam leżeć dalej ! I tak do wieczora i może dopiero wtedy wyjdę, gdy ktoś zaproponuje, ale sama nie zaproponuje, bo.. jestem leniem ! Trochę dziwnie się czuje, pisząc ''ja''. Pewnie pomyślicie, że jestem nudną osobą, ale ja tylko podaje przykład. Oczywiście nie zaprzeczę, że sama tak nie robię, bo robię, ale nie cały czas haha. Są wakacje, kochani musimy coś zrobić, żeby były one zapamiętane, abyśmy nie narzekali na pogodę, tylko po prostu, abyśmy wyszli do świata i zrobić coś na co mamy ochotę ! :)













48 komentarzy:

  1. W sumie z tą pogodą to już nic nie wiadomo, najpierw pięknie świeci słońce, później padać zacznie i w kółko.
    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie tak samo. Planuję sobie fajnie dzien, pójdę pojeździć na rowerze, na rolkach porobie cos kreatywnego, a jak wstanę to nic mi się nie chce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj jak cos zaplanujemy to nic z tego nie ma ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację. Przez lenistwo zawsze coś odkładamy lub przez pogodę, bo albo za ciepło albo za zimno. Ciężko nam dogodzić.
    Pozdrawiam.
    Dołączyłam się do listy czytelniczej, super blog.

    https://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgodzę się z tobą :) mamy wakacje, a zamiast wykorzystywać je w 100% i cieszyć się pogodą my wolimy leżeć w łóżku. Na szczęście u mnie na podwórku jest basen więc gdy tylko jest ładna pogoda idę się "popluskać". Bardzo fajny post i mega zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie trafiłaś z tym postem, sama prawda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. Opona jako huśtawka- moje dzieciństwo mi się przypomina. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post :)
    Niestety pogoda jest zmienna :(

    two-faces-clare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sobie od kilku dni powtarzam, że wstanę o 6 rano i pójdę pobiegać :D Idę, ale o 6 wieczorem :D gdy jest tak niesamowicie gorąco i w dzień i w nocy, trudno zwlec się z łóżka. Zauważyłaś, że podczas chłodniejszych dni, jest o wiele łatwiej? Masz podobnie? Ja wtedy staję się rannym ptaszkiem! :D
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo osób szuka takich wymówek, by nic nie robić niestety :(


    Udanych wakacji! ♥ Zaobserwowałam twój blog, byłoby mi miło gdybyś, ty też to zrobiła :*

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Lenistwo niestety to moja słabą strona, ale staram się z tym walczyć :) świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny post, pozdrawiam:)
    http://patrycjapiluch96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Deszcz jest super ;) Ale to tylko zależy od gustu. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze marzyłam o huśtawce z opony :(
    http://codeeine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia. Ja ostatnio dużo pracuje, mam jazdy i inne obowiązki, więc na lenistwo za mało czasu mam haha. Bardzo fajny post kochana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jestem okropnym leniuchem, ale muszę to zmienić :D
    świetne zdjęcia :D


    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudne zdjęcia! A wpis bardzo motywujący :)
    Sama próbuję robić wiele rzeczy na świeżym powietrzu bez względu na pogodę..

    W wolnej chwilii zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Super sie czyta!!! I te zdjęcia 😍😍 pozdrawiam,
    HTTP://Silesianfashionista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem bardzo leniwa, ale uwielbiam słońce. :D Świetne zdjęcia.
    http://rivnally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgodzę się z tobą :) mamy wakacje, a zamiast wykorzystywać je w 100% to spędzamy ten czas w łóżku. Heh ale czasem jak np u mnie wakacje kończą się w malinach. Plus jednak jest tego taki, że moge coś zarobić. Bardzo ładne zdjecia :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też czasami mam w sobie takiego lenia. Ale na szczęście tylko czasami i w te wakacje cały czas chce coś robić :D
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie hustalam się na oponie pewnie niezła frajda. Świetne zdjęcia .☺
    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak za zimno to źle jak za ciepło nie najlepiej też tak mam! :)
    Świetny post,pozdrawiam!♥

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie najbardziej nic się nie chce jak mam wolne :) ale lubię tak poleżeć sobie na hamaku w słoneczku :)

    https://zawszenaobcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie jestem z tych osób która planuje czy coś ponieważ zazwyczaj mi to nigdy nie wychodzi.. A co do bloga generalnie to piękny wygląd i posty miło się czyta.
    Zdjęcia prze cudne tak jak ty, Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. 3 i 4 zdjęcie - miazga! <3
    Ja polecam robić sobie w wakacje jednodniowe wypady za miasto, w okolice lub do większego miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurcze! Jakie genialne zdjęcia. Z chęcią byśmy się na takim kole pobujały :D hehe. Świetnie to opisałaś! Nam się raczej wszystko chcę :) I chyba zaraz idziemy na rolki ;p REWELACYJNY wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziole ;**

    OdpowiedzUsuń
  28. Jednego dnia planuje się, ale pogoda potrafi wszystko zmienić!
    Pozdrawiam TCK :)
    mojewlasne5minut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny wpis oraz zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  30. i tu masz racje, trzeba zrobić coś niezapomnianego
    Pozdrawiam
    Aldrazek

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz w 100% racje ! Nie wolno w lenistwem przesadzać ! Wakacje są w końcu po to by odpocząć ale nie należy przesadzać.
    Pozdrawiam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Super post i bardzo piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie lubię spać, według mnie noc mogłaby nie istnieć! Wstaję wcześnie i naprawdę codziennie czuję, że mogę zrobić wszystko, co sobie zaplanowałam. Polecam wczesne wstawanie, bo zyskujesz więcej czasu i masz więcej energii na nadchodzący dzień! ❤

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam to samo co ty. Leniuchowanie jest fajne ale potem mam wyrzuty sumienia że mogłam bardziej kreatywnie wykorzystać ten czas.
    ps. śliczne zdjęcia, Ty i twoje okulary!

    OdpowiedzUsuń
  36. najgorzej jak lenistwo tłumaczymy pogodą..
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wakacje to czas, w którym chcemy cos zrobić, jednak często nam się to nie udaje. To trochę taki paradoks życiowy, no ale cóż - nie do przeskoczenia! Zostało nam tylko spróbować przezwyciężać drzemiącego w nas lenia :) Swietne buty! ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. No niestety, taka już nasza mentalność, że zbyt dużo narzekamy na swoje życie, a z drugiej strony ciężko jest nam ruszyć tyłek i coś zmienić w tym kierunku...
    :)

    świetne foty, mega radosne, pozytywne i swobodne- w w blogosferze to rzadkość, dawno takich nie widzialam :)
    super wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawy post :) Na pierwszym zdjęciu uśmiechem przypominasz mi jedną youtuberke :D
    pozdrawiam serdecznie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Na lenistwo najlepsze są książki. W końcu nic nie robisz, leżysz i czytasz, odprężasz się przy tym. Na złą pogodę za oknem też się sprawdzają :)
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Też mam tak często jak Ty.
    Planuję, a potem z moich planów nici, bo mi się nie chce.
    Piękne zdjęcia! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bywam leniwa, ale staram się nie rzucać słów ma wiatr. Mi brakuje czasu przez pracę.
    Screatlieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy