poniedziałek, 18 lipca 2016

No problem

Jedna chwila, która może wszystko odmienić, wszystko obrócić do góry nogami. Czy warto czekać za jakiś cudem ? Czy warto żyć z chwili na chwile i czerpać z życia same korzyści ? Ja osobiście na pewno wybieram tą drugą opcje. Jeśli bym miała czekać za tym, aż problemy się same rozwiążą, to bym nigdzie nie doszła. Nawet jeśli wszystko w moim życiu się wali, to idę dalej, przede wszystkim z uśmiechem, bo wierzę, że po burzy zawsze wychodzi słońce. Prawdę mówiąc kiedyś zamykałam się w sobie i bałam się wielu rzeczy. Teraz natomiast jestem otwarta i lubię żyć chwilą. Jeśli mam jakiś problem, staram się go przemyśleć gdy jestem sama, w ciszy, uspokoić się. Złe myśli przemijają, staram się robić wszystko, aby się uśmiechać. Oczywiście nie zawsze jest to takie łatwe, aby na zewnątrz udawać, że jest okej. Natomiast, gdy wszystko idzie po naszej myśli i mamy w życiu dobry okres, to czemu z niego nie korzystać ? Wyjść gdzieś, zaszaleć, porozmawiać z ludźmi, otworzyć się. Życie jest jedno, korzystajmy, póki możemy kochani ! :)









20 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post i ogólnie cały blog
    http://modnagysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie byłam na twoim blogu! Strasznie się zmienił wygląd, ale to dobrze! Co do posta, mądre słowa. ;)


    Mój blog: http://www.zofiakuca.online/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki :)
    http://motywuje.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się w stu procentach! Trzeba wykorzystywać swoje życie jak najlepiej, bo mamy tylko jedno :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz całkowitą rację. Każdy z nas ma tylko jedno życie i powinniśmy je wykorzystać w 100%!
    Pozdrawiam,

    https://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Pełne energii! :D

    Na blogu kilka ciekawych propozycji filmowych na wieczór, i kilka porad jak przezwyciężyć brak pewności siebie. Zapraszam może Ci się coś spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mądra z Ciebie osóbka. Ja też zawsze staram się w ciszy i samotności przemyśleć problemy :) Obseewuję!
    www.dziewczyna-intelektu@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna torebka :)



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jedna chwila, może zmienić dosłownie wszystko. to tylko jedna chwila, która ma ogromny wpływ na nasze życie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze staram się jak najlepiej wykorzystywać swoje życie i czerpać z niego jak najwięcej :) świetny post, bardzo lubię Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety problemy zawsze były, są i będą... Trzeba czerpać z życia co najlepsze póki możemy!
    Super post :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz w 100% rację! Musimy korzystać z życia, bo jeśli tego nie zrobimy to przeminie nam nudno i bez doświadczeń :) Super torba :3 Look bardzo fajny :) GENIALNY wpis :) Pozdrawiamy i ślemy buziaki :* Mamy do ciebie prośbę... Mianowicie ostatnio założyłyśmy snapa na którym będziemy odpowiadać na pytania, pokazywać paczki i wgl, ale na razie jest mała oglądalność, więc jakbyś mógł to dodaj nas i bądź na bieżąco my na pewno zrobimy to samo ^^ Nazwa to po prostu : agssymi

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mozemy marnować życia, bo ucieka nam przez palce. Zycie jest piękne i tylko jedno i od nas zalezy jak je przeżyjemy. :) mądry post.
    clofl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Żyje się tylko raz, i warto wykorzystać wszystko co nam daje. Lepiej jest deptać własne ścieżki, niż chodzić już wydeptanymi.
    Bardzo dobrze napisany post.

    http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zdjęcia,chociaż post poważny!Pierwsze co wychwyciło moje oko "Jeśli bym miała czekać za tym, aż problemy się same rozwiążą, to bym nigdzie nie doszła."
    Świetne!
    Zapraszam do mnie tylko się nie przestrasz,dopiero zaczynam z nowym blogiem :)!
    http://azalean00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. zalezy kto jak rozumie "czerpanie wszystkiego z życia", niektórzy chyba zbyt dosłownie to rozumieją;p
    łądna torebka:)
    Wpadnij w wolnej chwili na BlondBlog

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię taką tematykę wpisów na blogach i wtedy chętnie czytam cały post. Gratuluję pomysłu i odwagi, niestety większosć blogów jest tylko o jednej tematyce, rzadko kiedy spotyka się różnorodnosć, ale to tylko takie moje spostrzeżenie :)
    https://swiatmalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia ;*

    zapraszam do mnie ;))
    wrysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy