środa, 27 lipca 2016

My name is Natalia

Natalia, Natalka, Natala. Nawet nie wiedziałam, ale męskim odpowiednikiem jest Natal. Jak doczytałam na internecie dziewczyny o tym imieniu posiadają subtelny charakter, potrafią być stanowcze. Oo tak ! Mają również duże ambicje. Nie ulega osobą drugim, co za tym idzie są samowystarczalne. Pisze również, że Natalie trzymają się swoich postanowień i dążą do wyznaczonych celów. Są pewne siebie, z reguły nie ufają ludziom i mają niewielu prawdziwych przyjaciół. Jest miła, pomocna i szczera. Miłość jest dla niej poważnym zamiarem, ale nie łatwo jest zdobyć jej serce. Jest pamiętliwa. Przeczytałam to w internecie i wszystko się zgadza ! Jak to się dzieje, że każdy człowiek rodzi się inny, a gdy dostaje dane imię to wszystko się sprawdza ? WOW ! Jak byłam mała średnio lubiłam moje imie i bardzo denerwowało mnie to jak ktoś mówił na mnie Natala, Nati, Nataluś itd. Teraz już nie ograniczam ludzi, którzy mówili do mnie zdrobniale i nie mam nic przeciwko jak ktoś powie na mnie Nati, chociaż nie ukrywam, wole po prostu Natalia haha. Wróćmy do tego co przeczytałam w internecie. Natalia ma niewielu znajomych w swoim wieku, ponieważ bardziej odpowiada jej doroślejsze towarzystwo. Co się zgadza w 100 %. Zgadza się również to, że dziewczyny o tym imieniu bardzo interesują zjawiska niewytłumaczalne, no i to, że zawsze bierze na siebie odpowiedzialność za dokonane wybory.


Czemu dziś taki post ? 27 lipiec - ustanowiono imieniny moich imienniczek. Więc moje drogie - Wszystkiego co najlepsze ! Bądźcie sobą ! :)


Najlepsza jest Natalia, przynajmniej zna realia.















8 komentarzy:

  1. Często takie opisy, które dotyczą imion rzeczywiście się zgadzają! :)

    INNA MYŚL [blog]

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! I opis też niczemu sobie :)
    http://szerily.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin :) troszkę się spóźniłam. Ja czytałam znaczenie swojego imienia i nie wszystko się zgadza, albo ja po prostu się z tym nie chce zgodzić. :) Bardzo ładne zdjęcia :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo często czytałam opisy różnych imion, swojego też...większość się sprawdza :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    piękna bluzka hiszpanka <3

    aż jutro muszę powiedzieć mojej koleżance o jej imieniu- bo wlaśnie rownież wczoraj mialam urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz :D
    Bardzo ładna stylizacja, hiszpanka piękna :D

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie część w takich opisach również się zgadza :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie zdrobnienie imienia to Klauduś albo Klaudusia:) Nie za wiele tego:)
    + Śliczna ta bluzka! Skąd?:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy