poniedziałek, 11 lipca 2016

Miss you

Przyszedł moment, w którym nawet mi muzyka nie pomaga. Wręcz przeciwnie, denerwuje mnie jak cholera ! Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale moja tęsknota przeradza się w straszny psychiczny ból.  Ten czas teraz tak szybko leci, że nie powinnam się martwić, że bliska osoba wyjeżdża na jakiś czas, bo przecież wstaje rano, a tu zaraz wieczór.. Więc po co płacz, skoro ten czas zleci jak kilka dni? Tu chodzi o przyzwyczajenie i braku ''dostępu'' do tej osoby. Do dotknięcia jej, jej dłoni, jej uśmiechu, słów. Są wakacje i pewnie też wielu z Waszych znajomych/przyjaciół czy rodziny wyjeżdża na wakacje, czy też do pracy. Niestety ja kompletnie nie radzę sobie z tęsknotą i kilometrami. Dla mnie najgorsza jest bezsilność, to, że nic nie mogę zrobić. Mam plany, aby tylko nie myśleć, ale na chwile obecną wszystko rozrywa mnie od środka ! Trzeba wszystko przezwyciężyć, będzie, będzie, a za chwile nie ma. Z uśmiechem na twarzy :) 












20 komentarzy:

  1. Myślę, że trudno coś doradzić. Każdy chyba przeżywa to po swojemu. Ja uwielbiam słuchać muzyki i coś pisać. Obojętnie co. :)

    Ściskam mocno i serdeczne zapraszam do siebie na nowy post. :)

    http://znaciskiemnaszczescie.blogspot.com/2016/07/recenzja-wroc-jesli-pamietasz.html#more

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nie lubię tęsknić, ale pamiętam moje ostatnie czekanie na spotkanie. :D Zrobiłam porządki w szafie i to tak gruntowne, że poczułam się dużo lepiej i nagle wszystko zaczęło się mieścić :p Zajęło mi to 2 dni, ale pomogło. Każdego dnia znalazłam coś innego do roboty i jakoś zleciało :) Pozdrawiam cieplutko ! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi w takich chwilach muzyka bardzo pomaga, trochę odwrotnie niż u Ciebie no ale cóż :/
    Zdjęcia bardzo ładne !
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy inaczej to przeżywa mi muzyka pomaga i zawsze czuje się lepiej ;) trzeba skupić się na czym innym starac się nie myśleć za dużo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne zdjęcia :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymaj się ^^ Jestem pewna, że czas CI szybko minie i już niedługo spotkasz się z tą osobą :)
    https://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna muszę radzić sobie z tęsknotą, za rodzicami, którzy mieszkają za granicą i obecnie za swoim facetem, który jest żołnierzem i często wyjeżdża. Wiem co czujesz, trzymaj się i obyście spotkali/ły się jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rozłąka jest cholernie trudna, ale warto czekać tyle , by się spotkać chociaż na chwilkę :C

    OdpowiedzUsuń
  9. Tęsknota jest jedną z najgorszych rzeczy, która może spotkać człowieka, ciężko jej zapobiec :/
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem w podobnej sytuacji. :( Bardzo fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przejmuj się z biegiem czasu będzie lepiej!Świetne zdjęcia i bardzo ciekawe tło :)
    www.pabloinez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dopiero po miesiącu odczuwam czyjąś nieobecność... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. takie chwile się zdarzają,ale takie jest właśnie życie,trzeba cieszyć się teraźniejszością :)
    Śliczne zdjęcia !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również tęsknię czasem za pewnymi osobami, ale należy pamiętać, że rozłąka nie trwa przecież wiecznie. No chyba, że mówimy tu o innym miejscu zamieszkania... Ale nawet wtedy, są przecież telefony, skayp'y.
    Widziałam podobne okulary w Mango!
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na szczęście nie mam za kim tęsknić. Super zdjęcia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia :) http://wszystkoinicodgimi.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Tęsknota tęsknotą... Zobacz jaki szał będzie, gdy znów się spotkacie! Dla tego uczucia warto czekać!

    najlepsze hacki do gier online
    Blog lifestyle, moda, zdrowie, trening, seks i związki

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia:)

    Zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy