środa, 13 lipca 2016

Memories Wrocław

Przyszedł czas trochę powspominać Wrocław. Z góry przepraszam Was, za jakość zdjęć, ale najważniejsze są wspomnienia ! :) Po niedługim czasie żałowałam, że nie wzięłam aparatu. Niedawno wybrałam się na niecałe 3 dni do kuzynki do Wrocławia. Bardzo miło wspominam ten czas, ponieważ w końcu mogłyśmy ze sobą trochę pobyć no i mogłbyśmy troche odpocząć od codzienności. Nic specjalnego nie robiłyśmy, cieszyłyśmy się po prostu chwilą. W pierwszy dzień byłyśmy w galerii, potem na sky tower, a wieczorem wybrałyśmy się na fontanny. Drugi dzień natomiast pochodziłyśmy dużo po rynku i po mieście, a trzeciego dnia leniuchowałyśmy, po czym popołudniu zmierzałam już do domku. Za dużo zdjęć też nie mam, ale chciałam się z Wami podzielić. Było też kilka filmików na snapie. Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco to zapraszam na snapa - xyznk. Buziaki :* 






















16 komentarzy:

  1. Super! Zazdroszczę wyjazdu. Byłam dwa razy we Wrocławiu ale na bardzo krotko a chciałabym poczuć klimat tego miasta, który widać na Twoich zdjęciach :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jak ja dawno nie byłam we Wrocławiu :o Bardzo fajny post i równie fajne zdjęcia :)
    lovinherworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrocław, grrrr. Odkąd zaczęłam chodzić tutaj do szkoły, to mam dość tego miasta. Wrocław jest piękny, ale nie mogłabym tutaj mieszkać. Kurcze, jestem tam prawie codziennie, a jeszcze nigdy nie byłam na punkcie widokowym w sky towerze. Czas to zmienić :D Następnym razem, gdy będziesz we Wro koniecznie odwiedź K2 - taka herbaciarnia na Kiełbaśniczej (przy rynku) i Okrąglak - kawiarnia (koło Renomy) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam w Wrocławiu :( Muszę to nadrobić :)
    Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam i obserwuję !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałabym się wybrać do Wrocławia, ale jakoś brak czasu wdaje się we znaki ;)
    Świetny post!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wrocław to (moim zdaniem) najbardziej urokliwe miasto w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrocław jest super ale zdjęcia też wyszły ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajajaj też chce do Wrocławia! :) Może w te wakacje uda mi się pojechać ;p
    http://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna relacja, zawsze chciałam zobaczyć Wrocław ale jakoś do tej pory mi się nie udało, być może zmienie to w te wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wrocław to super miasto, a relacje z rodziną są ważne :)
    liliuch.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia ! :)


    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wrocław jest naprawdę świetnym miastem! Rodzice zrobili tam ostatnio urodzinową wycieczkę niepodziankę. Serio, warto tam pojechać! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej a ja nie widzę zdjęć, może to przez mój słaby internet, nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja we Wrocławiu jeszcze nigdy nie byłam, a szkoda, bo właśnie mówią, że to piękne miasto!
    +Mi też niestety zdjęcia się nie wyświetlają.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie byłam, ale mam plan, żeby wybrać się jeszcze w te wakacje :)
    Mnie też zdjęcia się nie wyświetlają :/

    http://claudine-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy