czwartek, 30 czerwca 2016

To start anew

Skoro już zapomniałam gdzie jest ''dodaj post'' to znaczy, że robi się niebezpiecznie. Zrobiłam coś innego, nie do końca to co chciałam, ale.. coś swojego. Jeszcze 2 lata temu, w życiu bym nie pomyślała, że umiałabym zrobić wygląd bloga, dodać szablon, pokombinować z gadżetami i dużo innych. Tak bardzo brakowało mi bloga, że nawet nie macie pojęcia jak. W sumie, dużo czasu straciłam na czekaniu za osobą, która pomogłaby mi zmienić wygląd. Jak widać, nie warto czasami tyle czekać. Najlepiej jest jednak liczyć na samego siebie. Mam dużo pomysłów, mnóstwo inspiracji i wiele chęci, aby powrócić na bloga. Chce w końcu i znów mieć tu swój świat i miejsce, gdzie mogę oderwać się od rzeczywistości. Czas powybierać się na sesje. Mam nadzieję, że nie zapomniałam, jak to jest stać przed aparatem, ponieważ przez ostatni czas, wszystkie zdjęcia jakie robiłam, były na celu wygłupiania się. Oczywiście nie chce, żeby na moim blogu była tylko moja twarz, wrr.. Mam ochotę pokazać Wam jakieś ciekawe przepisy, zdjęcia z moich przygód, być może jakieś filmiki, no i jeśli mi się uda, pokażę Wam trochę tricków, które stosowałam przy zmianie desingu na moim blogu. GO!











37 komentarzy:

  1. Swietnie, że wracasz. Ja już się tak wkręciłam, że nie mogłabym żyć bez bloga haha :) http://daisy-dyana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Założenie bloga to łatwizna - gorzej z regularnym pisaniem i wytrwałością w prowadzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia i świetna czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Design bloga wyszedł niesamowicie, super sesja :)
    pozdrawiam :)

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam na swój blog kulinarny   https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa stylizacja oraz cały post! :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci żebyś nie zapomniała już gdzie jest "nowy post" :) Ja się tak wkręciłam, że chyba się nie wykręce ;p Ale w sumie, blogowanie jest fajne.
    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że wróciłaś! Obyś tym razem nie zapomniała gdzie jest "nowy post"!
    Świetne zdjęcia ♥
    Ja też miałam przerwę od bloga i cieszę się, że znów wróciłam!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że wracasz. Ja też dopiero co nauczyłam się samodzielnie dodawać i przerabiać szablony na blogu. I jest to super satysfakcja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w blogowaniu! :) A ja z taką wiadomością, zostałaś nominowana do Liebster Blog Award http://ms-black-lady.blogspot.com/2016/06/nominacja-do-liebster-blog-awards.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję,że będziesz dodawać więcej postów . Lubię Twój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie ci wyszedł design bloga. Obyś już więcej nie zapomniała, gdzie znajduje się "nowy post" bo chcę zostać na dłużej ;)

    nataliavblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że wracasz powodzenia! Ja kiedyś nie pisałam chyba przez miesiąc, ale to był za to brak weny :/
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama również długo odkładałam zrobienie designu, gdy z podobnie jak ty, liczyłam na cudzą pomoc. Mimo wszystko udało mi się go zmienić samodzielnie czego nie żałuję. Twój wyszedł świetnie!
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z chęcią zostanę tu na dłużej i ciekawa jestem następnych postów ;)

    https://sisters-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie ze wracasz do blogowania - tak samo jak ja hihi:) Dokładnie umiesz liczyć? Licz na siebie, dlatego tez życzę ci powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga :)
    Pozdrawiam, malwina-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wciąż przymierzam się do stworzenia własnego szablonu, ale brak czasu robi swoje. :D Życzę wytrwałości w pisaniu. Zanim założyłam bloga nigdy bym nie podejrzewała, że będzie tak ciężko. Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Założyłam nie dawno bloga i nie za bardzo wiem co i jak :( nie umiem zrobić bezpośredniego linku z komentarza do bloga, ładnego wyglądu strony i wgl .... No ale cóż kiedyś się nauczę! NAajważniejsze jest to że mam duzo pomysłów na posty i stylizacje, może to samo w sobie się obroni. Miłego blogowania! :*
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post jak i blog, pozdrawiam:)
    http://spadajtaato96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj tak, ja siebie samą też zadziwiam, bo nawet bym nie pomyślała że potrafię takie techniczne, graficzne rzeczy:D Ale trzeba się cały czas uczyć..:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Też miałam małą przerwę, ale jednak... bez bloga żyć nie potrafię :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post! Zdjęcia są śliczne! Czekam na kolejne posty w Twoim wykonaniu :)

    https://marthas-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Udanego nowego poczatku :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy wpis i powodzenia w blogowaniu! :)
    Pozdrawiam,
    http://bezblednakosmetyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zdjęcia. Powodzenia w wytrwałości ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Eh, czasem to tak jest że 'zapomina' się o tym blogu, ale no w końcu nie samym netem człowiek żyje. Ważne, aby dawało Ci radość pisanie, stanie przed tym aparatem itd. To ma być zabawa, a nie obowiązek:)
    Życzę dużo weny na wszelkie sesje i pomysły na posty!
    Jak chcesz zapraszam do siebie - blog o pasji do podróżowania:)
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie przepadam za tego typu blogami... Tzn, źle to ujęłam, ja po prostu nie mam na ogół czasu na blogi o życiu, wolę te z opowiadaniami - ale to zapewne inna osoba mogłaby powiedzieć w odwrotną stronę ;D Cóż... Jako więc zdystansowany obserwator, mogę stwierdzić, że jest całkiem ok:) Myślę, że popracowałabym nad nagłówkiem, bo same litery są takie trochę... bez wyrazu, ale ogólny pomysł i zdjęcia są bardzo na plus:)
    Pozdrawiam - Lavender LVR z escursione.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdj i mega post podoba mi się twój styl :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje pierwsze blogi wyglądały jak imitacja kosza na śmieci :D W jakiejś części piękne jest to, że blogowanie staje się pasją tak intensywną, że nawet mini programowania człowiek chce się nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Praktycznie w ogóle tej stylizacji nie widać. Koszulka, dżokejka... A spodnie? Buty? Telefonik... Wielkie halo. Powinnaś się bardziej przyłożyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta sesja nie była robiona na bloga. 2 miesiące temu robiłam przyjaciółce zdjęcia, więc ona mi też porobiła kilka fot, bez przygotowania :p nie musiałam się przykładać do niczego :]

      Usuń
  32. Zatwierdzanie komentarzy? Już wiem, że mój się tu nie pojawi, szkoda;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obecność ❤

Popularne posty

email - natalia571@vp.p
snapchat - xyznk
instagram - nataliakaczmarekk

Polecany post

Moda bez stanika

Kobieta bez stanika ? Kto by pomyślał ! Bezwstydnica! Przyjęło się, że obowiązkiem każdej kobiety jest noszenie biustonosza. Dla większości...

Obserwatorzy